Indlæser...
Sortering
HJÆLP stævne tøj <i>SKAL man have hvide ride bukser på til LD LC i spring <i>SKAL man have sort stævne jakke på eller må man godt have...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
25. jul 2006
Visninger:
399
Om forældre og sådan Ved ikke heeelt hvor den tråd blev af, men jeg skrev et laaangt svar og så var den væk..? Her er mit svar hmm altså...
Generel diskussion
Oprettet:
23. jul 2006
Visninger:
461
Hjælp,.. Forrvirt,.. Hej jeg er lige lidt forvirret lige nu,.. Så jeg tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe mig,.. Med de der spring h...
Træning
Oprettet:
23. jul 2006
Visninger:
185
Sååå stolt af ponzen!!! :D Ja, er bare meeega stolt af min lille Tjalfe!! Var til stævne med ham idag, hvor en jeg kender skulle ride på ham, d...
Off Topic
Oprettet:
22. jul 2006
Visninger:
197
Historie Nu har jeg skrevet videre på min historie skriv lige hva i syns =P Don’t forget me Første kapitel: En hest bliv...
Generel diskussion
Oprettet:
15. jul 2006
Visninger:
1.392
Uhh.. ka simpelthen ikke tage den type Her i weekenden var der stævne på "min" rideklub. Spring. I klasserne var der vandgrav, almindeligt fyld osv. med. Noge...
Generel diskussion
Oprettet:
20. jun 2006
Visninger:
349
Stævne ? Var der nogle her der var til stævnet i legind i weekenden ? Mig og Dixie var ! Det var hvores førdte stævne og vi r...
Off Topic
Oprettet:
18. jun 2006
Visninger:
72
MANGE ledige udfordringer... Jeg har en masse udfordringer med alle mine heste så hvis der er nogen der er friske :o) Desuden har jeg fået nye bi...
Off Topic
Oprettet:
18. jun 2006
Visninger:
176
Ajh Stævne jubii skal til stævne i morgen på gismo skal starte ld og lc spring glæder mig helt vildt <'3
Generel diskussion
Oprettet:
17. jun 2006
Visninger:
160
nåår lille skat da. idaq var mig og lea nede på østergård og spring vi trænede til det stævne som vi skal til. og min lille skat (wendy) va...
Træning
Oprettet:
15. jun 2006
Visninger:
224
STÆVNE - distrikt 12 ! hej alle sammen som bor i distrikt 12. vi holder et klubstævne ude på skårupgård sportsrideklub og vi mangler starter ...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
13. jun 2006
Visninger:
493
Kår springstævne,. Nogen her der skal starte spring stævne i KÅR d. 10- 11 juni.. skal der op og hjælpe regner jeg med,.. så ville lig...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
4. jun 2006
Visninger:
240
Julie og Babett Nede i ridehuset travede den lille pony tilfreds rundt, mens den gik pænt til biddet. Det var lidt mærkeligt for Julie ...
Off Topic
Oprettet:
29. maj 2006
Visninger:
647
Dressur billeder !? Jeg er blevet meget mere til dressur efter hånden.. - Før elskede jeg at se spring billeder ! .. men nu er det lige...
Off Topic
Oprettet:
25. maj 2006
Visninger:
151
spring stævne hej var der nogen der var på sir igår eller i dag det var jeg. i dag til spring red jeg lc og fik en 3. plads. :)
Off Topic
Oprettet:
21. maj 2006
Visninger:
200
Var til stævne i dag :) Jeg var til stævne i dag på Gabriella. Det gik super godt, syntes jeg. Det blev til 1 plads i 50 cm spring & en 3 pl...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
20. maj 2006
Visninger:
165
STÆVNE i morgen :D jaah skal til mit første stævne på gismo i morgen og glæder mig helt vildt heh :P skal starte en lc2 og en ld spring
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
19. maj 2006
Visninger:
230
Ponyspring C-stævne 27- maj-ring&rid jeg har det pt ikke på skrift.. men vores nyopstartede klub - ØGR - holder c-stævne for pony i spring ca onsdag ell...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
16. maj 2006
Visninger:
301
Hiver hovedt op oq tager styringen ;s Donna er meqet forårsfrisk for tiden . Men det kan til tider blive lidt for voldsomt da jeq jo springer på hende . Hu...
Træning
Oprettet:
10. maj 2006
Visninger:
313
dårlig weekend nu syntes jeg i skal høre om mig og desnas stævne :D lørdag: det er et halvt år siden jeg sidst har været til stævne...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
30. apr 2006
Visninger:
584

Annonce