15. okt 2005 Følger: 233 Følgere: 222 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 539
dårlig weekend {{forumTopicSubject}}
nu syntes jeg i skal høre om mig og desnas stævne
lørdag:
det er et halvt år siden jeg sidst har været til stævne så glædede mig selvfølgelig helt vildt , i den første klasse gik det meget godt , jeg fik en bom fordi hun satte for tidligt af , så jeg efteranmeldte i mb , jeg var 2. rytter og var rimelig sent på den , imens første rytter var inde sprang jeg så en lodret hvor desna satte af og så fortrød hun så hun landede midt i springet med tøjlen mellem benene så hun væltede forover ( ned på snotten og slog gudskelov ikke en koldbøtte )og jeg faldt af så skulle jeg på banen men var ikke opvarmet så jeg red ind og hun fik kæmpet sig over den 1. men syntes hun gik lidt mærkeligt og på to'ern stopppede hun så , og så fik jeg hende over den og opgav :S
søndag:
jeg meldte om i to la'er i den første gik det mega godt indtil jeg kom til et dobbelt spring hvor jeg er kort sekundt glemte benene og så stod hun ligesom bare stille , så kom jeg igen og holdte benene ved og så sprang hun jo uden problemer :S den 2. la jeg kom på det samme dobbelt spring som hun havde sprunget uden stop i alle klasserne og så tror jeg selvfølgelig på hende men så stopper dyret ;S og så på sidste spring nede i den anden ende af banen var der så dybt så vi mistede fuldstændig rytmen og så stoppede hun jo os der , aarg , man skøn weekend
jan 2004
Følger: 79 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 165 Svar: 2.466
Ja har nu haft en super god weekend
Red til 65,42 % Og fik roset
jan 2004
Følger: 79 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 165 Svar: 2.466
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.206
aug 2005
Følger: 89 Følgere: 98 Heste: 5 Emner: 154 Svar: 1.300
dårlig weekend