Indlæser...
Sortering
Heeijsa . Nogle der har gode råd ? Heeijsa.. jeg skal til mit første spring stævne, jeg skal springe på SNowflake og jeg skal springe 60 =) Glæder m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. aug 2007
Visninger:
285
HJÆLP,, mange klasser til stævne ?? uuh ved ikk hvad jeg skal gøre hvad synes i ? jeg skulle have startet L.C3 & L.B1 lørdag D. 1 sep, og L.D & L.C spri...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
17. aug 2007
Visninger:
626
C-stævne på holterideklub. (spring) Heej (: Er det nogle af jer, som skal starte aften distriktstævnet her på Tirsdag? . Der er to ponyklasser (LB, LA) ...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
13. aug 2007
Visninger:
202
Stævne i Bramming 12. August ! Hej .. Jeg kommer Højest sandsynligt og tager billeder i morgen i spring og Dressur til Bramming U. Klubstævne. både ...
Off Topic
Oprettet:
11. aug 2007
Visninger:
191
Kender i følelsen??? Jer som får jeres stævner/andet ridning optaget kender i følelsen, når man selv sidder og ser videoen.. og tænker ti...
Generel diskussion
Oprettet:
7. aug 2007
Visninger:
354
6årig rytter vandt spring CUP -RESPEKT Hun tæskede øvede ryttere og voksende!!! Ikke nok med at vinde med sek vandt hun med 6 sek i om springningen, hvor hun...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
3. aug 2007
Visninger:
528
Padborg RideClubs D-stævne d. 1.-2.-9. Hvem skal med, og hvad skal i starte? Mig og min veninde skal være der hele weekenden, og jeg skal starte LD spring om ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. aug 2007
Visninger:
377
Hvad er min hest værd? Har tænkt på at sælge min store DV vallak, da jeg ike har tid til ham, men er i tvivl om hvor meget jeg kan gå for ham....
Off Topic
Oprettet:
31. jul 2007
Visninger:
220
ÅBEN HUS D: 4.aug! med søren hedegaard HEJ ALLESANNEN!! i andledningen af vores 20 års jubelæum holder vi åbent hus!! SÅ........... ..,..alle jer i nordjy...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
30. jul 2007
Visninger:
508
spring stævne spøgsmål? Jeg har lige nogle spøgslmål om spring stævnerne... Kan man godt starte stævner uden a få undervisning? Min pony er v...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
30. jul 2007
Visninger:
174
HJÆLP MIG I MORGEN Hej Alle sammen I morgen skal jeg ud at se på en hest palomino/dv 6 år 162 ca lb Dre lb spr Super sød osv Medfø...
Off Topic
Oprettet:
29. jul 2007
Visninger:
155
Sevel - 29.-30. september - regionsm. Der er snart stævne i Sevel Rideklub, så husk at melde jer til :D .. Det kunne være super hyggeligt, hvis der var nogl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jul 2007
Visninger:
371
Vilde Venus (Kap. 7) Kapitel 7 Alle kan have en dårlig dag - også hesten “Hvorfor er det lige at du altid skal ride så tidligt om morgen...
Generel diskussion
Oprettet:
24. jul 2007
Visninger:
921
Vilde Venus (kap. 6) Kapitel 6 Rideturen ”Jeg siger dig, der var simpelthen så skønt. Vi startede med at være to uger ved Middelhavet. J...
Generel diskussion
Oprettet:
22. jul 2007
Visninger:
1.121
Vilde Venus (Kap. 5) Kapitel 5 Venus får en lærerstreg Utålmodigt sad Lizzie på trappen foran den store bygning. Det var den sidste dag ...
Generel diskussion
Oprettet:
20. jul 2007
Visninger:
1.162
Vil til stævne.....!!!!!!!! Ja nu lyder jeg nok som en eller anden snob som kun tænker på stævner men nej det er jeg altså ikke c",) Men jeg vil...
Generel diskussion
Oprettet:
17. jul 2007
Visninger:
259
NØØØØJ hvor jeg savner stævner kæft jeg savner at komme afsted til stævner.. suk... selvom det ikke er sååå længe siden jeg var i hornum og starte,...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
12. jul 2007
Visninger:
244
Spøgsmål.? Har lige nogle spøgsmål til spring stævne... 1: Skal man have hvidt underlag og bandager eller bestemmer man selv hv...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
10. jul 2007
Visninger:
240
Når ponyen føler sig utryg ang. spring Jeg har været til et 4-dags stævne her fra d. 5-8 juli. Da Ølle og mig skulle varme op til LB'en, så rider jeg mod e...
Generel diskussion
Oprettet:
9. jul 2007
Visninger:
215
Kan bare IKKE tage det.... I får lige en halv Roman.. =)=) Hmm, ja, er næsten lige kommet hjem fra et spring stævne. Startede ikke selv, da jeg ...
Off Topic
Oprettet:
4. jul 2007
Visninger:
274

Annonce