Kender i følelsen??? Kender i følelsen???
Jer som får jeres stævner/andet ridning optaget
kender i følelsen, når man selv sidder og ser videoen.. og tænker tilbage på hvordan man havde det i det splitsekund det skete???
SÅDAN har jeg det med denne video...
http://www.hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=14
Det var første gang jeg skulle starte LC spring på isabella... Hun havde været en RIGTIG strigle da jeg skulle sadle op.. og ville heller ikke heeelt lystre på opvarmingen.. og jeg var RIGELIGT nervøs i forvejen..
Men vi red ind og fik faktisk næsten min bedste runde nogen sinde... det synes jeg nok mest fordi at vi kun fik 4 fejl... og jeg slet ikke havde regnet med at komme igennem...
Når jeg så ser videoen, med musikken, får jeg helt gåsehud HA HA HA... primært fordi sangen er VORES (min og isabellas) stævne sang.... fordi det var den sang de spillede mens jeg red, FØRSTE gang jeg startede et udenbys stævne i farstrup sidstr år....
Andre der kan få kuldegysninger af at tænke tilbage på en dejlig oplevelse med krikken??
eller er jeg bare MEGET unormal ha ha
JEG HÅBER at jeg får en lige så god runde når jeg en dag skal have min debut i LB spring
nov 2005
Følger: 71 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 182 Svar: 2.285
Øffhaha xD
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.057
Men sådan har jeg det tit hvis jeg ser en video med min bumbum hvor hun var rigtig dygtig ha ha
Kender i følelsen???