{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i følelsen?
  • #1   11. jan 2010 +/- Cille :D: Har det på samme måde, har bare haft sådan i ca. 5år der har self været bedre perioder men kan ikke huske sidst jeg var rigtigt glad

• #2   11. jan 2010 jeg har det på samme måde
    har fået konstteret deprision af lægen er på piller

• #3   11. jan 2010
    Ja (: Jeg var det før, kendte ikke grunden.. Nu er jeg blevet igen, men folk forstår ikke noget og mener det går over igen - NEJ.

• #4   11. jan 2010 Har så meget lyst til at spørger dem der siger det går over igen om HVORNÅR? har haft sådan her i 5år og det er værre end nogensinde før.

• #5   11. jan 2010 Tror desværre ikke det er sukker, magnesium mangel er måske en mulighed men har ingen ide om hvad det er..

• #6   11. jan 2010 Kender det godt.. Dog ved jeg godt hvorfor jeg er nede for tiden, det må da være trælst ikke at vide hvad man er nede over, så kan man ikke rigtig rette op på det.. Håber du finder ud af det (:

• #7   11. jan 2010 Jeg ved godt noget af det, men ikke det hele.. Håber du kommer op igen smiley

• #8   11. jan 2010 Hvis jeg gør, bliver det uden min pony ):
    Måske trænger du bare til at snakke det hele ud? (:

• #10   11. jan 2010 Har det på samme måde! Lige nu har jeg en STOR drøm, jeg har ikke været sur eller ked af det i 2mdr. Derhjemme! Jeg har gået og smilt hele tiden, er så glad for drømmen (altså det er noget jeg vil!xd) Men jeg kender det godt, pludselig bryder ens verden sammen /:

• #11   11. jan 2010 tja.. /;

• #12   11. jan 2010 Jeg skal også bruge mange penge, droppe mange ting, både hesten. Hvilket er meget hårdt da Flotte er en MEGET special hest, og vi han er gået fra at kunne INTET ikke engang skridte! Til at kunne meget mere, der er langt endnu, men jeg ved hvad jeg stræber efter!(:

• #13   11. jan 2010 sådan har jeg det virkelig også fortiden

• #14   11. jan 2010 Har haft det sådan i et par år... først nu jeg rigtig er ved at være glad igen smiley Og forstår først nu at andre virkelig holder af mig - ligesom jeg holder af dem :')

• #15   12. jan 2010 Åh ja den der med at det "bare" er teenageproblemer kender jeg alt for godt, det er så frustrerende at få at vide når man prøver at fortælle om sine problemer! Hader det virkelig.
    Da jeg søgte kontanthjælp som 18 årig kom jeg op til sagsbehandleren og fortalte hvorfor at jeg ikke var i stand til at have et arbejde. Bla fordi at jeg havde været på stærke antidepressive i 2 år, været indlagt på psykiatrisk afdeling og haft massivt hash og stofmisbrug siden jeg var 13, havde været deprimeret siden jeg var 7 og lidt af socialangst næsten siden jeg kunne stå på mine ben og så sagde min sagsbehandler gudhjælpemig at det nok bare var teenageproblemer og det skulle jeg nok snart komme over!! Årh jeg blev bare mundlam da hun sagde det for hvad f***** stiller man så lige op?

Ang. det at du har det sådan synes jeg det lyder som en depression. Hvis jeg var dig ville jeg få en snak med min læge. Han eller hun kan lave en sandsynlighedstest på dig og hvis den pejer på depression kan han henvise dig til en psykolog eller psykiater. Det er bedre at få det "behandlet" i tide, også selvom det muligvis bare går over af sig selv for det kan jo udvikle sig til et plan hvor du ikke er i stand til at håndtere det længere.. hvis du ikke allerede har gjort det da =)

Kommentér på:
Kender i følelsen?

Annonce