Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Hva er han værd?:) Hej HG, jeg ville hører om hvad er han er værd da han muligvis sælges.;) Information: Scooby er en welsh b og er ca 126...
Off Topic
Oprettet:
9. okt 2015
Visninger:
821
Hygge emne :) Ved om den skulle være off topic, men nu står den altså der. Så heller ikke andre hygge emner, så vi overlever nok. ...
Off Topic
Oprettet:
5. aug 2014
Visninger:
633
4 gang med køreseler ja så var mig og veninden i dag ude med bandit for 4 gang med seletøjer og grundet det tykke lag sne skulle han da lig...
Off Topic
Oprettet:
29. jan 2014
Visninger:
237
Sele til shetlænder/kælk Jeg begyndte sidste år, at prøve at tilkøre min lille shetlænder så den kunne gå med kælk. Men jeg manglede noget be...
Off Topic
Oprettet:
28. nov 2013
Visninger:
882
hvis der kommer sne hvad vil i så prøve med jerses hypper?:) ja som overskriften siger hvis der kommer sne hvad vil i så prøve med jerses hypper?:) jeg har planer om og smide ...
Off Topic
Oprettet:
17. okt 2013
Visninger:
580
hvad ville i gøre? hej jeg står i den sitoation at jeg gerne vil have part på en hestder hdedder Nobeline HUN ER DEN DEJLIGSTE HEEST! men ...
Off Topic
Oprettet:
15. sep 2013
Visninger:
387
Vil lære min hest at trække kælk. :-D INGEN DUMME / NEGATIVE KOMMENTARER. Kan man bruge en longeringsgjord med ringe i som man kan tilføre kælken?
Off Topic
Oprettet:
30. nov 2012
Visninger:
1.137
Alt, alt for sjov video! (kælke med hest) Haha - vi havde det lidt skægt i dag ;) Video: http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=274838 Kavello havde k...
Off Topic
Oprettet:
5. feb 2012
Visninger:
531
Savner sommeren.... Grrraaa... Er virkelig træt af det her lorte vejr :-( Har virkelig svært ved, at tage mig sammen, til at tage ned til ...
Off Topic
Oprettet:
14. jan 2012
Visninger:
673
Hjælp til rettelse af Dansk opgave ! Hej dejlige HG'er :-) Er der nogler der ude der kunne tænke sig at rette min Dansk opgave som ska avleveres i morgen ?...
Off Topic
Oprettet:
28. nov 2011
Visninger:
900
Dansk - Tysk oversæt hjælp ! Jeg er en nød til at oversætte, jeg har virkelig brug for hjælp. Her kommer det : Fru Schmidt har vundet en kælk. Det...
Off Topic
Oprettet:
13. mar 2011
Visninger:
1.033
kælk efter hest Hvordan kan man sætte kælken fast til hesten? :) Altså sådan så man sætter kælken fast på hesten og så trækker heste k...
Off Topic
Oprettet:
17. dec 2009
Visninger:
874
kælke med hesten. Uden det bliver dyrt Hej alle Hg'ere (: Da jeg er blevet opsat på at jeg vil ud og kælke med hesten når der kommer sne. Er jeg igang...
Off Topic
Oprettet:
28. nov 2009
Visninger:
349
Lille Pony+kælk til vinter. Hvordan ? Hej Alle Hgér (: Jeg fandt på den idé at jeg allerede nu vil begynde at træne Rose*(kig profil) op til at kunne træ...
Off Topic
Oprettet:
23. nov 2009
Visninger:
242
Nye billeder i sneen :'D Så er der nye billeder af Easy i sneen, i mit fotoalbum xP Hun var bare mega sød idag, vi spændte hende også for en kæ...
Off Topic
Oprettet:
20. feb 2009
Visninger:
121
Kælk efter hyp? Billeder? Har i nogle billeder hvor jeres hyp trækker en kælk om vinteren? (Det lyder nok lidt åndsvagt men skal vise min mor ...
Off Topic
Oprettet:
12. nov 2007
Visninger:
90
Kælke Med Shetlændere :D Nu hvor vi har så meget sne så kan man jo tage ud at kælke :D Og endda med en kørepony :) Min shetlænder har ikk sko på...
Off Topic
Oprettet:
22. feb 2007
Visninger:
334
Sne = kælk.. (Nye sne billeder) Så kom det første sne til Alslev.. Der var lige nok til at vi kunne komme ud med kælken, spændt bag Patrick.. Vi havde ...
Off Topic
Oprettet:
17. dec 2005
Visninger:
469

Annonce