{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Hva er han værd?:) {{forumTopicSubject}}

Hej HG, jeg ville hører om hvad er han er værd da han muligvis sælges.;)
Information:
Scooby er en welsh b og er ca 126 i stg. Han er 15 år gammel, han rider pt på et lc i dressur og kan springe 80 cm. Scooby er verdens sødeste pony, han kan rides af alle om man er rutineret eller nybegynder. Scooby har været forfangen 2 gange, men har aldrig kommet slemt til skade eller syg. Han er 110% trafiksikker!
Scooby kan næsten trækkes af alle da han kan være en bøf, men han er sød på staldgang, han har selvtillid på folden. Han har arbejdet meget med horsemanship, så han kan rides i grime, kan sådan nogenlunde i codeo. Scooby er påbegyndt kørsel men er ikke færdig, kan trække kælk med rytter.
Hvad er han værd? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva er han værd?:)
  • #1   9. okt 2015 Jeg ville sige 15.000-20.000 fordi han har været skadet/været forfangen, hvis han ikke havde været det ville du kunne sælge ham til mere smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #2   9. okt 2015 Det er super ærgerligt at han har været forfangen da det selvfølgelig trækker ned i pris.

Men tror sagtens at du kan få en 15.000-20.000 for den.

børne ponyer der kan lidt, sælges til ekstreme priser smiley

• #3   9. okt 2015 Jeg ville sige at 20.000 er godt at starte med - men realistisk at få solgt til er nok 15.000, i og med at han ikke kan mere end LC.

• #4   10. okt 2015 Nej nu fik jeg vidst lige læst helt igennem. Ærligt, så vil jeg ikke have givet mere end en 12.000kr. Han kan så lidt med hans alder, og det er et minus at han ikke kan håndteres af alle, da han er en pony.

Det eneste der faktisk giver en pris på ham er at han stadig har nogle aktive år, har tavle og kan springe 80. Ellers er der ikke mere at komme efter.

• #5   12. okt 2015 Jeg vil sige maks 15.000 i og med, at han trods alt er 15 år og derfor ikke vil mere meget vær, hvis man af en eller anden grund skulle sælge ham om et par år. Han går jo også kun LC i dressur, men springningen er nok okay på godt jysk, det svarer jo trods alt til LA**.

Det at han har været forgangen trækker nok også en del ned og så skulle en pony på den størrelse helst kunne håndteres af alle smiley

• #6   16. okt 2015 Skal du sælge ham fordi du er blevet for lang benet Sofie smiley ?

• #7   16. okt 2015 Amanda: ja men det er kun måske:)

Kommentér på:
Hva er han værd?:)

Annonce