{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Historien om da, jeg fik Lilo.:-) {{forumTopicSubject}}

I får lige historien om dengang jeg fik Lilo.:-)

Det hele startede sommeren 2004. Jeg var hjemme hos en veninde og lege, da min mor ringede til hendes mor for at sige at vi skulle ude til Gitte (hende der ejede rideskolen, hvor jeg red) for at se fodbold. Og lige den dag havde jeg ikke min halvpart Rølle, så det gad jeg i hvert fald ikke, for fodbold sagde mig overhovedet ingen ting, så det var jeg godt og grundig sur over. Men vi kommer der ud og der står så den sødeste lille pony bundet oppe ved bommen, nemlig Lilo. Hun havde været på ride skolen ca. en uge, så jeg kendte hende godt og synes selvfølgelig at hun var så kær! Min mor og jeg går så hen til hende og så spurgte jeg min mor, hvorfor hun dog stod der?? Da min mor så svarede, jamen det er da fordi hun er din, kunne jeg ikke heeeelt forstå hvad hun dog mente med det, men efter lidt tid gik det rent faktisk op for mig at hun virkelig var MIN, altså min første EGEN pony. Jeg var helt vild, og skulle i hvert fald ud og skridte lidt på hende. Hun var kun lige blevet fire, da jeg fik hende, så selvom at hun overhovedet ikke var tilredet eller noget endnu, så skulle jeg i hvert fald ud og trække lidt med hende osv. Jeg glemmer aldrig den dag jeg fik hende, det er noget af det bedste der er sket!Jeg har hende stadig den dag i dag, og har haft hende i 9 år, og jeg er utrolig glad for hende, hun er den dejligste lille pony man overhovedet kan få,og hun er kommet i den kategori som hedder " kan ikke sælges for penge" for hun kan faktisk slet ikke sælges, hun er min egen lille prinsesse.:-)

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Historien om da, jeg fik Lilo.:-)

Annonce