898 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Brokke emne... Brokke emne...

Hvis du bliver fornærmet af dette så undskyld!
Men:
Jeg er så pisse træt af mennesker der skriver at den og den sadel er god, da den kan passe alle heste fordi den har kopfjern! FACE IT! smiley
Om en sadel passer hesten afhænger ikke bare af str. på sædet eller bommen og vidden på kammeret (som kopfjernet kan ændre) Hvordan bommens udformning er lavet har også noget at sige! Er hesten spids i ryggen så er en bom der er lidt skrå passende og disse sadler kan heste der er flade IKKE gå med! Så bommens udformning er også afgørende for om sadelen passer hesten.

Til alle - Få en sadelmager/fitter ud når I skal have sadel så I får den rette vejledning. Det betaler sig i det lange løb! smiley
Mvh den møg irriterende brokkende TT smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brokke emne...
  • #1   21. mar 2014 Ååårh TT smiley Du ikke irriterende men yder bare den rigtige viden som er god indlæring til andre..!! smiley

• #2   21. mar 2014 ER så enig med dig i det smiley Vi har fundet 1/2 sadler der kan passe sorte, til trods for saddelmager de første mange år. Vi endte op med to sadler til alt for mange penge - en dressur og springmodel. i starten var det kun dressurmodellen som passede ham ordentligt, men da han senere satte rygmuskler ordentligt (nu hvor sadlen endelig passede) kunne springsadlen passe, men dressursadlen virkede ikke længere..
    Og det er så vores eneste saddel nu, plus en ponypude til små børn smiley

• #4   21. mar 2014 eller når folk sælger billige westernsadler fra harald nyborg, og skriver passer belgier.

HOLD NU OP de sadler er lavet i EN størrelse og det er til smalle ponyer, hvis det var så nemt at finde en westernsadel til en beliger fårstor jeg slet ikke os med brede sadler har svært ved at finde en der ren faktisk passer

• #5   21. mar 2014 Enige Uanset hvad for en sadel man køber så få den kigget på og tilpasset, det er ikke så tit at den passer selv om det ser sådan ud smiley

Men Lige en ting Du kan ikke ændre vidden på kammeret ved at ændre kopfjernet der skal du skille sadlen fuldstændig ad for at ændre det.

• #7   21. mar 2014 Amanda - Det var ikke henvendt til dig.. Jeg har også oprettet MANGE sadel emner men har også altid sagt at det blev hvad sadelmager gik god for.. smiley

• #9   21. mar 2014 nu hvor lejligheden er til det, vil jeg også gerne brokke mig!
    Er så sindsyg træt af de rygter på HG!
    Ved der har været forum om min pony, jeg oprettede nu profil, da jeg var så træt af de kommentar og Pb. beskeder jeg modtog.. Se denne video: http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/331053-skal_vi_feje_alle_rygterne_vaek_

Håber rygterne snart holder, fordi jeg tror vi alle vil vores heste det bedste herinde smiley

• #10   22. mar 2014 Mich & Fønne
    Du har bare så meget ret!!!
    Har selv Belgier og Shire, og langt de fleste sadler er ikke bygget til denne type hest, og slet ikke de alm. billige sadler og slet ikke stock sadler.

• #11   22. mar 2014 Der er ikke ret mange sadler i det hele taget der er bygget til heste der har en flad bred ryg smiley Ligesom min egen smiley De fleste sadler er lavet til heste der er spidse i ryggen....

• #12   22. mar 2014 Tine K:

har bare oplevet det så mange gang når jeg har ledt efter westernsadel, men hest er meget bred (ikke så bred som dine) hvor folk så skriver se min har ligget på belgier. og så der dukker sådan en pap sadel op. HOLD NU OP har haft sådan en sadel til min New forrest pony og der var den for small når ponyen fik muskler....

Kommentér på:
Brokke emne...

Annonce