{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Brokke-emne {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige brug for at brokke mig over en dag, der bare ikke har fungeret for mit vedkommende!

Det startede klokken halv 1 i nat, hvor jeg endelig kunne falde i søvn efter at have kukkeluret i flere timer.
Klokken 5 vågner jeg ved denne her underlige, rytmiske lyd, som viser sig at være min kat, der på mystisk vis er endt i mit værelse og nu gerne vil ud.
Klokken halv 6 var jeg ret træt af mit vækkeur, for jeg kunne seriøst godt have sovet en halv dag mere.. Eller bare den lille time mere jeg kunne ha' fået hvis ikke det var fordi min bil var på værksted!

Nå, ind til skolen kommer jeg så, og bruger, trods kaffe, min morgen på at være skeløjet af træthed og glo som en idiot på mit spanske grammatik. Min stakkels lære mente ikke at vi bare kunne se en spansk tegnefilm, jeg synes det var en god plan!

Så kommer jeg i tanke om at jeg guddømede skal betale studenterhuen senest i dag. Av min konto, for jeg har allerede kylet ALT for mange penge i det skide rejsekort i denne her måned sys jeg..

Og så aflyser min lære billedkunst timen på fredag fordi halvdelen af klassen er væk. Det giver godt nok en times ekstra søvn, men jeg vil i virkeligheden hellere have billedkunst..

Jeg har hovedpine, er totalt demotiveret og vil i virkeligheden bare gerne sove..

I aften skal jeg afleverer en dansk stil. Torsdag matematik og fredag fysik. Godt søvn er overvurderet..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brokke-emne
Kommentér på:
Brokke-emne

Annonce