{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

brokke emne {{forumTopicSubject}}

hej alle,
jeg var til stævne i dag på FKR, og jeg er simpelthen nød til at komme ud med noget brok.

jeg var inde i opvarmnigen, jeg har som altid rødsløjfe i halen, da min hest er lidt nervøs og godt kan ligge an til spark. der er så en mand (på omkring de 50) der blev ved at ride ind i mig. og da jeg sagde han godt kunne tage hensyn til den røde sløjfe, sagde han at man kunne joo ikke tage hensyn til allle. jeg blev så gal, for han blev ved at ride op i røven på hende. til sidst kunne jeg ikke holde tårene tilbage for jeg blev så sur. de andre i ridehuset kom over til mig og sagde han altid er sådan, jeg synes det er for meget at sådan en nar opfører sig sådan til et klubstævne. heldigvis red han fejlbane, normalt ønsker jeg alle held og lykke, men det her er hvad jeg kalder karma!

hvis nogen af dem fra stævnet ser det her, så tak for i var så søde at trøste mig smiley

og undskyld i skal høre på det her, men jeg er bare nød til at komme ud med det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brokke emne
  • #1   8. dec 2013 Skriv til klubben og brok dig over det, hvis han ofte kommer i klubben. Sikke en idiot. Kæft jeg var blevet tosset!

• #2   8. dec 2013 Det sq da for meget! Man skal da altid holde afstand til andre heste!

• #4   8. dec 2013 Holdt da op en nar!!! smiley det er da godt der findes mennesker der så tager sig tid til at trøste en smiley

• #5   8. dec 2013 du skulle have kigget ham lige i øjnene og sagt 'nåeh ja, jeg kan jo så heller ikke tage hensyn til når din hest bliver sparket og skal have dyrlæge'

• #6   8. dec 2013 de andre begyndte os at råbe til mig, at jeg skulle lade hesten losse til ham når han kom forbi. og jeg håbede sådan at hun gjorde det, men jeg har åbenbart opdraget hende for godt, til at hun gad gøre det. og til trods for at de andre snakket højt om, hvor dårligt opførelse det var, var han lige glad. synes det er pinligt at en mand på 50, opfører sig sådan. når unge piger ønsker hinanden held og lykke smiley

• #8   8. dec 2013 megapixel: hvis jeg skal være ærlig tror jeg at han er sådan en person, hvis hesten gjorde noget forkert vil den blive slagtet så det havde nok ikke rørt ham en skid

• #9   8. dec 2013 Hvis jeg var dig ville jeg ride foran ham og lade hesten losse ud efter ham! Så skal han nok tage hensyn!

Sidste gang jeg var til stævne så gik jeg med en hest med løse bagben og en anden var inde og opvarme (springstævne)
    Da hun så opvarmer i gallop ser jeg i øjenkrogene hun kommer lidt tæt på.. jeg skridter imod midten og fortæller hende at hesten havde løse bagben men havde tabt sin sløjfe som ejer prøvede at finde. Hun hørte efter og var forstået sig med det.. Men så da hun Skulle spring over et spring, så da hun lander så lander hun lige op i røven i hesten og det var kun få cm for at ramme hende.. så sagde jeg til hende "Ja sådan er det jo når man ikke høre en skid efter!"

• #10   8. dec 2013 det er bare for meget sådan noget, man sætter jo en sløjfe i hesten af hensyn til de andre. og så tager de ikke hensyn til en, tænk nogen mennesker er så egoistiske

• #11   8. dec 2013 Well, ingen skade er vel sket (går jeg ud fra?), og hvis der var sket noget, så havde det helt hundred været hans egen fejl. smiley

Synes ikke man skal gøre det større end det er - han hører ikke efter, altså må han tage konsekvensen af det, og så færdig. smiley

Jeg det er selvfølgelig træls, bestemt hvis man har en hest der sparker, eller som er nervøs (og så videre), men man kan ikke regne med at alle er lige søde (eller fornuftige for den sags skyld).

Man rider stævner, og til stævner der bare nogle kællinger - that's life smiley

• #12   8. dec 2013 jeg synes bare det er træls at det er en gammel mand der opfører sig sådan, når unge piger opfører sig pænt, spørger ind til hinanden og ønsker held og lykke. jeg vil synes det var mere forståligt hvis det var de unge piger der opførte sig sådan

• #13   8. dec 2013 Hader sådan nogle mennesker

Øv bøv, hvor er det syndt for dig, kender godt lidt det samme...

Men ja så kan du jo være ligeglad om din hest sparker, det er jo så hans problem.. smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

• #14   8. dec 2013 Forstår ikke at folk ikke respekterer sådan en advarsel. Det er jo egentlig for deres eget bedste; det er de færreste, som ønsker at deres hest (eller dem selv) skal rammes af et spark.
    For mange trillioner år siden var jeg til stævne på "min" gamle pony.. Den var noget utryg ved alle de heste inde på opvarmningsbanen, da det var første gang, at den var til stævne. Jeg havde desværre ikke fået sat et bånd i halen på den, da jeg ikke lige havde forudset at den ville reagere sådan. Der var en pige, der blev ved med at ride helt op i røven på mig, og jeg kunne mærke, at min pony blev mere og mere presset. Jeg sagde til hende, at jeg synes, at hun skulle holde lidt afstand, da min pony ikke virkede tryg ved situationen. Hun svarede ikke, men gloede bare på mig og red videre. Næste gang, hvor hun kom lige så tæt på, tøvede min pony ikke og placerede et godt spark lige i bringen på hendes pony. Der skete intet, men hendes ansigt var priceless, og min kommentar var: "Jeg sagde det jo."
    Så holdt hun ellers afstand..

• #15   8. dec 2013 Husk en pisk på opvarmningen, næste gang du skal starte mod ham.. Så vipper du bare pisken ud af, hver gang han kommer forbi og siger "Jeg kan desværre ikke tage hensyn til alle".

Spøg til side. Sikke en paddehat. Jeg havde nok givet ham den største verbale røvfuld, så selv hans mor ville få røde ører.

• #16   8. dec 2013 jeg råbte også igennem hele ridehuset den ene gang, og det var så fed en følelse da alle de andre råbte "det var på tide der var nogen der åbnede munden, i mod den store nar"

• #17   8. dec 2013 Jeg er den type som håber at min hest altid losser ud hvis de rider op i røven på en, specielt hvis der er rød bånd på.

• #18   8. dec 2013 jeg håbede også at hun ville gøre det

• #19   8. dec 2013 Kællinger findes i alle former for størrelser og aldre, hihi smiley

• #20   8. dec 2013 ja desværre...

• #22   8. dec 2013 Men tro mig, jeg kender det. smiley Mit problem var dog ikke at min hest sparkede - nej han stak derimod ad helveds til med mig, lige så snart en anden hest nærmede sig (størrelse var lige meget, og selv hvis han kendte den løb han væk). smiley

Så ja, jeg kan virkelig godt forstå at det er træls, men idioter findes der desværre mange af, og nogle gange er det for sent at frelse dem fra deres lille, snævertsynede verden smiley

• #23   8. dec 2013 heldigvis tror jeg på karma, og det oplevet han da i hvert fald

• #24   8. dec 2013 Haha, ja karma slår altid til! (selvom at jeg har en liste, som karma lige har overset, ups)

Der findes heller ikke noget bedre, end når der er en rytter der har været en bitch på opvarmningen (redet ind i en, sagt svinske ting om ens hest/pony og generelt bare været en røv) og så man vinder over dem smiley

• #25   8. dec 2013 nemlig elsker karma smiley smiley

Kommentér på:
brokke emne

Annonce