Køre påvirket Køre påvirket
Nu ved jeg ikke hvor mange af jer der så station 2 til aften, men der var bla. en kvinde som var frakendt kørekort i 10 (JA 10!!) år pga. spirituskørsel..! Men ja de stoppede hende self. i bil, hvor hun var påvirket af både coke og amf. Og så hører jeg betjenten sige, at hun kan hende hendes bilnøgle en anden dag på stationen..
Og der tænker jeg bare, burde hun ikke få taget hendes bil, nu hun alligevel ikke må køre bil så længe? Det troede jeg faktisk de plejede...
Men ja, hvis i nu helt selv kunne bestemme, hvad syntes i så straffen skulle være for de typer der? Og med de typer mener jeg dem som bare kører videre selvom de både drikker og tager stoffer.? Hvad skulle man gøre for at stoppe dem :-)?
jul 2013
Følger: 12 Følgere: 7 Emner: 8 Svar: 60
Jeg syntes også at det er lidt underligt, når hun ja alligevel ikke må køre..
jan 2004
Følger: 31 Følgere: 35 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.505
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.729
Det er kun udlejningsbiler de ik ka ta.
jul 2005
Følger: 75 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 363 Svar: 2.467
Sygt så meget tålmodighed de havde! Var det mig hun havde svinet sådan til, så havde jeg kørt hende over!!!
aug 2006
Følger: 34 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 50 Svar: 1.132
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.690
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.412
Det er uhyggeligt så mange spritbillister vi har her i Danmark.! Tænk folk ikke har mere respekt for sig selv og sine medmennesker.
Havde hun snakket sådan til mig havde jeg klasket hende sådan en så hun gik lige i jorden. Det ville jeg slet slet slet ikke finde mig.
Måske en af grundene til jeg ALDRIG kommer til at søge ind til politiet. Jeg har ikke tålmodighed til sådan nogen paphjerner som hende..
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.729
Det er ik alle der har råd til afvænning, det ka være en dyr omgang.
Det er ret sandsynligt, at det hverken var første, eller anden gang hun er blevet stoppet.
Til gengæld tror jeg, at straffen mod hende havde været større, hvis hun sku være gået derfra.
Hvis man kører spritkørsel to gange på tre år med en promille over 1,2 bliver bilen konfiskeret. Uanset hvem der ejer den (bortset fra udlejning) Den overgår til statens ejendom, og du får den ikke tilbage igen.
Køre påvirket