576 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Køre påvirket Køre påvirket

Nu ved jeg ikke hvor mange af jer der så station 2 til aften, men der var bla. en kvinde som var frakendt kørekort i 10 (JA 10!!) år pga. spirituskørsel..! Men ja de stoppede hende self. i bil, hvor hun var påvirket af både coke og amf. Og så hører jeg betjenten sige, at hun kan hende hendes bilnøgle en anden dag på stationen..
Og der tænker jeg bare, burde hun ikke få taget hendes bil, nu hun alligevel ikke må køre bil så længe? Det troede jeg faktisk de plejede...
Men ja, hvis i nu helt selv kunne bestemme, hvad syntes i så straffen skulle være for de typer der? Og med de typer mener jeg dem som bare kører videre selvom de både drikker og tager stoffer.? Hvad skulle man gøre for at stoppe dem :-)?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køre påvirket
  • #1   21. nov 2013 Ej undskyld men det var ret komisk da hun kom frem smiley

Jeg syntes også at det er lidt underligt, når hun ja alligevel ikke må køre.. smiley

• #2   21. nov 2013 Bilen de kører i skulle konfiskeres på stedet, hvadenten det er deres egen eller en lånt, og så enten sælges eller skrottes..

• #3   21. nov 2013 De KAN ta hendes bil, men først 3-dige gang hun bliver stoppet uden kørekort.
    Det er kun udlejningsbiler de ik ka ta.

• #4   21. nov 2013 laura
    Sygt så meget tålmodighed de havde! Var det mig hun havde svinet sådan til, så havde jeg kørt hende over!!! smiley

• #5   21. nov 2013 Jeg synes, at det er helt i orden at kørekortet bliver frataget spritbilisterne. Dermed ikke sagt, at de ikke skal få mulighed for at generhverve det, for det synes jeg bestemt de skal have mulighed for. Det kunne vel være smart, hvis bilister med et alkohol eller narkoproblem kunne kræves at komme i en slags rehab, enten på statens eller deres egen regning. smiley Dette burde vel i de fleste tilfælde formindske risikoen for at det gentager sig.

• #6   21. nov 2013 Var det en betinget eller ubetinget?

• #7   21. nov 2013 Efter 3 gang kan de efter loven først tillade sig at kofiskere bilen. Men jo bilen burde være taget fra hende allerede førte gang.
    Det er uhyggeligt så mange spritbillister vi har her i Danmark.! Tænk folk ikke har mere respekt for sig selv og sine medmennesker.

Havde hun snakket sådan til mig havde jeg klasket hende sådan en så hun gik lige i jorden. Det ville jeg slet slet slet ikke finde mig.
    Måske en af grundene til jeg ALDRIG kommer til at søge ind til politiet. Jeg har ikke tålmodighed til sådan nogen paphjerner som hende..

• #8   21. nov 2013 Hvis man har tildens til både sprit og narkokørsel, skal man ik bare ha lov til at få kortet tilbage.
    Det er ik alle der har råd til afvænning, det ka være en dyr omgang.
    Det er ret sandsynligt, at det hverken var første, eller anden gang hun er blevet stoppet.
    Til gengæld tror jeg, at straffen mod hende havde været større, hvis hun sku være gået derfra.
    Hvis man kører spritkørsel to gange på tre år med en promille over 1,2 bliver bilen konfiskeret. Uanset hvem der ejer den (bortset fra udlejning) Den overgår til statens ejendom, og du får den ikke tilbage igen.

Kommentér på:
Køre påvirket

Annonce