{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Når døden kommer for tæt på.. {{forumTopicSubject}}

uha ja jeg ved ikke lige hvad jeg skal kalde dette indlæg..

men er noget rystet og ved ikke hvad jeg skal tænke eller gøre..

Igår kørte jeg forbi min mors hus, hvor længere henne af vejen ( hun bor op til en hovedvej) hvor to biler holder ude på marken overfor huset, politiet er igang med at måle op mv..

Jeg tænker ikke videre over det og køre videre..

da der ofte er sket uheld på den vej..

Idag har jeg så besøg af min mor da hun skal hjælpe mig med nogen ting, da hun fortæller mig om ulykken igår..

Hun fortæller at min lillebror stod og ventede på bussen da han skulle i skole, og der kommer en pige cyklende på cykelstien bag ham.

Pludselig er der en bil der overhæler op over bakken hvor der kommer en modkørende bil, og 1-2-3 BANG Er bilen kørt lige forbi min lillebror og frontalt ind i pigen på cyklen..

Der var 10 sek forskel på min lillebror og hende pigen.

jeg har stadig ikke helt kunnet forstå det endnu, det skal lige bearbejdes..

Min lillebror har åbenbart været blevet så chokket, at han bare er gået ind i bussen da den kom lidt efter uheldet og kørt i skole..

hvor min mor så senere på dagen bliver ringet op og bliver bedt om at hente ham fordi han er helt ude af sig selv..

han har haft maridt hele natten og han ved ikke rigtig selv hvad han skal gøre..

Pigen der blev påkørt er en fra hans gamle skole
hun blev kun 8 år og døde ved ankomsten på næstved sygehus

Idag har mine forældre så fået afvide at personen som påkørte pigen har været påvirket af hash pg har kørt alt for stærkt mv..

Det er simpelhen forfærdeligt..

Jeg synes godt nok at døden den kom lige lidt for tæt på i dette her uheld..

Jeg har sendt de varmeste tanker og bedt for den påkørte pige og hendes familie siden jeg fik da afvide,

jeg synes simpelhen det er så forfærdeligt..

Det kunne ligeså godt have været min lillebror bilen havde ramt..

jeg kan simpelhen ikke forestille mig det.

og jeg er så gal i skralden over at man kan finde på at køre i påvirket tilstand.. og i det hele taget overhale op over en bakke hvor man ingen ting kan se!!!

Manden er jo bindegal..

Min lillebror og nogle venner har lagt blomster er stairinlys på ullykkesstedet idag.

Undskyld. men jeg måtte simpelhen ud med det..

det er ikke til at fatte..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når døden kommer for tæt på..
Kommentér på:
Når døden kommer for tæt på..

Annonce