Succesoplevelse! :) {{forumTopicSubject}}
Min søde, men besværlige, Mirell har fået en svær forstrækning i nakken/halsen..
Derfor må hun ligenu kun skridtes og traves/galoperes en smule uden at blive stillet, bøjet eller lign.
Hvilket er pænt nedern!
I dag besluttede min mor og jeg så, at vi ville longere hende.
Så på med gamacher, klokker, tæppe, grime og longetorv..
men hun skulle selvfølgelig varmes lidt op, så jeg tænkte.. måske skulle jeg bare hoppe op i stedet for at gå rundt med hende?..
Men har kun siddet på hende EN gang før uden bid, og det er 1 år siden - og hun har forandret sig helt vildt siden, så var lidt betænkelig ved at hoppe op uden sadel og kun i grime..
Men jeg gjorde det. Hoppede op og begyndte at skridte. Mirell reagerede sådan nogenlunde for stopsignalet, og hun hoppede kun til siden få gange imens jeg skridtede..
Da jeg havde skridtet 10 min var planen egentligt, at jeg skulle hoppe af, og så longere hende lidt.. men tænkte, at jeg lige ville prøve en tur galop, så det gjorde jeg..
Tror i så ikke, at min spasserhest vælger at lave det største spring til siden, når vi kommer ned forbi porten? Hold da kæft, jeg var nær gledet af
Men galoperede videre, og endte med bare at galopere rundt med hende i grime og trækketorv længe nok til, at vi ikke behøvede longere hende.
Hun var bare så sød altså!
Så nu er jeg lige liidt mindre sur på hende i dag, hun har ellers bare været en rigtig ko på det sidste
sep 2011
Følger: 394 Følgere: 1103 Heste: 3 Emner: 390 Svar: 2.555
Fænrik er bare en nød for tiden i ridningen;S - aaaaaalt for meget selvtillid dx
Succesoplevelse! :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside