{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

burde være glad men, succesoplevelse mangler {{forumTopicSubject}}

jeg har langt om længe fået mulighed for at have mine heste hjemme da vi har lejet et hus med plads til de små heste, og syntes jeg burde være superglad, men trænger sådan til en succes oplevelse på hestefronten..ved godt det er et piv og selvmedlidenshed indlæg:: GGGRRR...
hele historien.
jeg har for 2 år siden begyndt operationer af en dum lilefinger, nu har jeg fået en 4,operation, og amputation pga for mange smerter.. jeg har i den periode skilt mig af med moren til min unghest da jeg ikke havde råd til 2 heste.mistede job pga for meget sygemelding.:( og også slidgigt i begge knæ og kan ikke klare faget mere. .efter den 2, operation køber jeg så en 1´pony ( maj 2011 ) da jeg er blevet gift i mellemtiden:) som skulle få mig igang efter 5 års pause ca. egnet til begynder, trafikvant osv.da jeg havde brug for en kone hest men nej intet lykkedes, den er frustreret i mine hænder , er urolig, kan ikke stå stille ved opstigning er overhovedet ikke den begynderhest jeg skulle igang med. min underviser sir at der er bare ikke den kemi der bør være og at jeg har brug for en anden hest der gir mig mere lyst til at ride, føler mig som den rene begynder lige med den her pony trods jeg har haft hest i flere år.:( og det er primært mig den har det sådan med. den er ellers velgående når det fungere mellem den og rytter.

nu er det jeg sidder og tænker ,ja nu har jeg 2 heste og stadig ikke igang med at ride, og bare sådan trænger til en succesoplevelse og lysten til at ride,den er helt væk nu. ponyen er sat til salg da jeg må indse det bare ikke var det selvom jeg siger nej til mange så sælger jeg hende ikke bare for at komme af med hende til enhver pris, hestehandler nænner jeg heller ikke ..men nej hvor jeg savner at kunne bare sadle op og tage en tur og føle yes her er der noget der fungere og føle mig klar når den tid kommer til at komme på unghesten..
min mand sir hele tiden er det ikke bare dejligt du kan få hestene hjem. jo hvis jeg bare havde en følelse af at jeg fik noget ud af det istedet for 2 heste jeg ikke rider på. . ja ynk er det men skulle bare ud med det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  burde være glad men, succesoplevelse mangler
  • #1   13. feb 2012 hov mangler lige at skrive at i det her forløb får min unghest flere skader og store regninger, så frustration også der,:( men nu skulle den være klar men vil ikke ride den til før der er taget røntgen for en sikkerheds skyld.

• #2   13. feb 2012 desværre er det faktisk ofte sådan, at når man får dem hjem, begrænser man ridningen, da man mangler den sociale motivation..
    har selv ået mine hjem i okt og NU sku jeg ihvertfald med unghestene osv.. bla bla, jeg har fået longeret dem indimellem og det er det og så gået med shetlænderen, men det er på INGEN måde hver eller hver 2. dag...
    og sådan er det ofte...
    derfor har vi også besluttet a rykke den ene ud, så vi får lidt socialt med andre og så have de 2 andre hjemme..

• #3   13. feb 2012 Jeg kender godt følelsen dog ligger min frustretion i ikke have dem hjemme som jeg havde før.. det tog mig længe og finde det jeg troede var det perfekte sted men i det halve år jeg har stået der er det kun gået ned af bakke med det sociale(måske noget med de fire der er er 17 og 18 år) og ikke rider. min er først til at skulle tilrides her til sommer.

men nu står jeg og skal have hende hjem 1 april og glæder mig da de to nabogårde er meget heste aktive selv, men jeg leder jo så efter en låne hest men har indtil videre kun blevet skuffet over hest og ejer.

• #4   13. feb 2012 Jeg ville give meget bare for det at have muligheden for at ride igen, men det har jeg ikke... smiley

Kommentér på:
burde være glad men, succesoplevelse mangler

Annonce