{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

burde jeg løbe? {{forumTopicSubject}}

Jeg er kommet i den alder, siger min mor, hvor man begynder at blive lidt buddet, vis man ikke passer på. Jeg er 13 år, 157 og vejer 47 kg. - Er meget tilfreds.

Min mor har fortalt mig, at hun blev i min alder buttet, fordi hun ikke passede på med hvad hun spiste. - hun synes, det ville være synd, vis det også kom til at gå mig på nerverne.

I min dagligdag rider jeg ca. 5-6 gange i ugen. Jeg cykler 3-4 gange i ugen, og her tænker vi 4,5 km hver vej. Ridningen forgår på forholdsvis hyggeplan, let dressur og spring. Så har jeg selvfølgelig idræt i skolen i 2 lektioner, hvor vi næsten altid løøøøøøber.
Meeeeeeeeeeeeeeen! Nu skal det også siges, at jeg er rigtig glad for slik, søde sager og ja bare kalorier.

Jeg kan godt selv se, at jeg er begyndt at tage på. Ville i i løbe?

Tak for svar!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  burde jeg løbe?
  • #1   19. maj 2012 det kommer an på hvordan du har det med dig selv smiley

nogle mennesker bliver rigtig kede af at tage på, og har meget svært ved at komme af med vægten igen, og andre tager sig ikke af det, og har lidt nemmere ved at justere vægten smiley

hvis du kan beholde samme vægt og er tilfreds med at være som du er nu (selvfølgelig stiger/falder vægten op til 1,5 kg) så syntes jeg ikke du behøver begynde at løbe, hvis det ikke er noget du synes er sjovt

hvis du ligesom mig ikke bryder dig om at stige i vægt, så synes jeg du skal begynde at løbe, det giver en rigtig god selv værd, selvdiciplin og tillader dig at spise lidt mere usundere uden at tage på i vægt smiley og selvfølgelig bliver man pæn at kigge på smiley

det er helt op til dig, men jeg havde klart begyndt at løbe, det giver bare et eller andet menneskeligt instinkt! smiley

• #4   19. maj 2012 Problemet ligger i, at når jeg kommer hjem fra hesten om aften og har spist aftensmad, er jeg fuldstændig død... Jeg er så træt.... Kan virkelig ikke lette Rø***. Hvad gør man der?

Hvor mange gange i ugen, synes i jeg skal løbe, vis det nu var?

Forresten møder jeg klokken 10 hver dag i skolen, men jeg har bare intet overskud om morgen... Ej, burde bare lette mig smiley

• #6   19. maj 2012 Prøv at gå tidligt i seng, og så bare tag ud at løbe én morgen ugentligt? På min efterskole var der engang brandøvelse kl 3-4 om natten.. Vi fik besked på at hoppe i løbetøjet og løbe 4 km.. Det var faktisk noget af det fedeste jeg nogensinde har prøvet, selvom jeg var meget træt og slet ikke magtede det.. Men nu var det også stjernehimmel, uh så flot.. smiley

• #7   19. maj 2012 Tusinde tak alle 3 smiley

• #8   20. maj 2012 mht. at lette røven så er nøgle ordene selvrespekt, og selvdiciplin.
    har du ingen af disse egenskaber er det faktisk umuligt at komme ud at løbe smiley

det gælder også om at lave en rutine, ligesom man måske har om morgenen, at det er normalt at man står op, spiser, børster tænder, gør sig klar, og går i skole/på arbejde, er det vigtigt at få lagt en rutine ind så du bliver holdt fast i din gerning smiley

hvis du ikke har nogen selvrespekt, er det også bare svært. tror alle vi kender det med at man sætter sig for at tage ud og løbe idag, imorgen eller hvornår det nu skal være, og det så ender næsten med at blive udskudt til en gang om 3 år.. så sørg for at hvis du siger eller forbereder din krop på noget, så er det vigtigt at det bliver gennemført, da kroppen ellers bliver "ked" af det, og næste gang du skal noget bliver det endnu hårdere at komme ud a klappen smiley

(EHS: der er da en grund til jeg er filosof! haha, ej jeg bukker ydmygt, og siger iligemåde, dine besvarelser er jo også rigtig gode, og giver et andet perspektiv af sagen som jeg slet ikke er i stand til at skimte;)

• #9   20. maj 2012 Filo - Haha tak for svar! Bukker igen smiley

Kommentér på:
burde jeg løbe?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce