{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Frihed - jeg bliver syg... {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Tja, nu er sommerferien her. Jeg skal til at starte på en videregående uddannelse d. 1 September og som i kan se, så er der LANG tid til..

Jeg er bare så skide træt af forældre der siger, at man skal være glad for, at man har SÅ meget frihed og fritid, og får deres liv til at lyde som et helvede. De ANER ikke hvordan det er, IKKE at lave noget. Jeg ville meget hellere være på arbejdsmarkedet, for så ville jeg rent faktisk sætte pris på den fritid jeg fik, når jeg så havde fri.. Så kunne man planlægge, hvad man skulle i weekenden og faktisk nyde at ja, lave ingenting. I stedet belære min mor og hendes kæreste os om, at vi burde cykle en tur og løbe samt komme noget mere ud. Jeg tror ikke vi KAN komme mere ud, og jeg er ved at kvæles i det. Jeg orker ikke engang en cykeltur længere, for det kan jeg gøre HVER dag..

Jeg glæder mig virkelig til jeg er færdig uddannet, kommer på arbejdsmarkedet og faktisk ser frem til mine fridage. Jeg er ved at kvæles i det her..

Hvordan har i andre det? I er sikkert bedre stillet end jeg, for mange af jer har hesten, og min blev aflivet i september sidste år og der er ingen penge til part eller noget som helst + vi er ved at spare sammen til USA, som vi skal i vores praktikperiode og muligvis flytte der over permanent.

Jeg bor faktisk med min kæreste, men vi har bare intet at lave, og det er ikke hans skyld, at jeg ikke er computer nørd som ham, og kan bruge en hel dag på det smiley

Peace out. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frihed - jeg bliver syg...
  • #1   3. jul 2016 Så få noget arbejde? smiley
    Jeg er 17 år, og arbejde både som handikap trækker og sider bag kassen.

Jeg har oven i en hest, som også skal rides/plejes osv.

Kæreste, ligesom dig! -Der skal også være tid til ham.

Syntes overhovedet ikke jeg har meget fritid, og længtes efter mine fridage, til tider. smiley

• #2   3. jul 2016 Sådan ville jeg da ønske det var smiley Ville klart tage noget arbejde, men har sendt SÅ mange ansøgninger og selv troppet op og de mangler bare SLET ingen. Er skrevet op i et vikarbureau også, og ja, håber da der kommer noget. Det er ikke så let at få job her i Aalborg, og slet ikke når man skal have fri fra d. 15-22 juli. Frygter bare tiden efter d. 22, for der er der altså noget lang tid til at uddannelsen starter..

• #3   3. jul 2016 Jeg har intet mindre end 3 job i Aalborg - de to af dem har jeg fået i år - det ene i januar, og det andet i juni - og har ferie d. 8-16/7. Jeg er så absolut heller ikke kræsen i job. Det ene er på et lager, andet på et plejehjem og det sidste på en rideskole.

Min sommer bliver en total modsætning af din - jeg har en arbejdsuge på 65-70 timer.

• #4   3. jul 2016 Fedt for dig Jannie, men så snart man siger det kun er sommerferie job og man skal på ferie i sommerferien, så bakker de altså ud smiley Jeg er på ingen måde heller kræsen, og det sted jeg er skrevet op, er på lager smiley

• #5   3. jul 2016 Mit lagerjob er kun ferieafløser, og jobbet på plejehjemmet er også i første omgang kun som ferieafløser, hvor jeg bagefter får mulighed for at få afløsertimer smiley

• #6   3. jul 2016 Mange feriejob skal bare søges rigtig tideligt, da arbejdsgiverne har nogle vagtplaner der skal gå op. Det er rigtig svært at få feriejob nu. Jeg snakkede første gang med plejehjemmet i december, og fik så job der ude her til sommer.

• #7   4. jul 2016 Man kan altid arbejde som frivillig - også steder hvor folk ellers får løn for at arbejde smiley

Selvom jeg har tre betalte job, så ELSKER jeg at arbejde frivilligt!

Søg job som frivillig på festivaller, til koncerter osv, de mangler altid og ''lønnen'' er ofte gratis adgang = oplevelser samt pisse fedt kammeratskab.

• #8   5. jul 2016 Ditte: Det er ikke for at være grådig eller træls, men jeg arbejder altså ikke frivilligt, bare for at få tiden til at gå. Hvis jeg skulle arbejde frivilligt skulle det være for at hjælpe ældre, eller noget med små børn. smiley

Kommentér på:
Frihed - jeg bliver syg...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce