Glædes indlæg, der burde være et øv indlæg {{forumTopicSubject}}
Hej tøser, jeg står i en situation som jeg først ikke helt forstod, men her de sidste par dage har jeg fundet ud af det.
Det er sådan at jeg lige er gået fra min kæreste gennem halvandet år, og mens vi var ved at gå fra hinanden var jeg helt vildt ked af det, og gik bare helt ned. Men da det så sluttede, blev jeg glad, sådan helt vildt glad, meget gladere end jeg har været i et år næsten. Og jeg kunne virkelig ikke forstå hvorfor, for jeg var jo helt vildt glad for ham.
Men så kom jeg til at tænke lidt mere over det, og kom så frem til at vi faktisk havde et lorte forhold til sidst, altså vi havde det godt nok sammen, men han var rigtig god til at køre på mig psykisk, og få mig til at droppe mine veninder og min ridning. Han udnyttede mig på forskellige måder, og jeg er ret sikker på at han løj for mig om flere ting. Men jeg kunne bare ikke se det mens vi var sammen fordi jeg var så forblændet.
Og nu efter vi ikke er sammen mere har jeg fået det meget bedre, også bare med mig selv, og jeg tænker ikke længere over hvad jeg går og siger og har på. Det er virkelig en fantastisk følelse!!
Man siger at der er en hår fin grænse mellem had og kærlighed, og jeg tror faktisk at efter det her at jeg ligger mest til at hade ham nu.
Er det underligt at jeg er så glad for det? Og at jeg nærmest hader ham efter at have brugt halvandet år på at elske ham.
mar 2011
Følger: 9 Følgere: 50 Heste: 3 Svar: 235
sep 2008
Følger: 103 Følgere: 98 Heste: 4 Emner: 122 Svar: 537
Glædes indlæg, der burde være et øv indlæg