{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Succesoplevelse med hyppen + en dejlig video om ridning {{forumTopicSubject}}

Ja..
Den her video fik mig til at fælde en tåre. Det er ikke en af de video'er som skælder folk ud for at tro, at ridning er nemt..!
Det har en bestemt effekt, at det er svært at høre hvad manden siger. Den er et kig værd, synes jeg smiley
https://www.youtube.com/watch?v=zBcaa5vcCSk

Jeg har selv redet siden jeg var helt lille, haft en skøn part gennem 6 år, har lige fået min egen hest for et halvt år siden og har så sent som i dag haft en skøn oplevelse med min hyp.
Mit mål er at kunne ride på og styre Tinka, uden udstyr. Lige nu rider jeg med rebgrime når der er andre på banen, og i cordeo eller uden noget, når vi er alene. I dag var hun bare super dygtig!

Kan i ikke dele et billede fra en af jeres succesoplevelser med hypperne? Det ville være dejligt at kunne dele min glæde med andre smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Succesoplevelse med hyppen + en dejlig video om ridning
  • #1   18. jun 2014 Jeg vil gerne dele en succes oplevelse smiley Jeg har købt min egen hest, som jeg fik hjem for tre uger siden.Han er lige fyldt 4, og har kun været rigtigt i hænder de sidste 2,5 måned, så der er stadig mange ting at lære Han er en lidt reserveret hest, der lige skal se folk lidt an, og derfor blev jeg så glad, da jeg i weekenden havde ham løs i hallen og han helt af sig selv begyndte at følge efter mig rundt i hallen, stoppede når jeg gjorde og drejede når jeg gjorde. Det var en helt fantastisk følelse! Og jeg har efterfølgende kunne mærke en forandring i ham i form af, at han virker mere tillidsfuld og er nemmere at arbejde med Det er bare SÅ dejligt når man kan mærke, at der begynder at opstå et bånd ml hest og rytter! Han er virkelig min drømmehest smiley

profilbillede
  • #2   18. jun 2014 En succesoplevelse ved jeg ikke, om jeg vil kalde det, men jeg vil alligevel dele dette dejlige billede af min part, som er faldet i søvn på mit skød. Aldrig havde jeg troet, jeg ville opleve det smiley

profilbillede
  • #3   18. jun 2014 Jeg har haft min pony i 3 1/2 år. Jeg har ikke haft andet en succeser med hende, og hun betyder alt.

I lørdags startede vi vores første stævne, og da vi ikke er andet end en hygge equipage skulle vi bare have en god og hyggelig tur. Det var virkelig hyggeligt, og hun var en drøm at have med ude, og vi havde det så godt sammen.
    Efter første klasse, sadlede vi af, i den tro at vi da aldrig kunne få placering i en heste klasse. Vi blev kaldt til præmieoverrækkelse, og vi måtte så ride derhen i grime og uden sadel (ligesom vi bedst kan lide at ride). Jeg fik at vide af flere, at det var den mest mærkelige præmieoverrækkelse nogensinde.

Jeg har været så imponeret og stolt. Tænk at vi kan få placering!

profilbillede
  • #4   18. jun 2014 Hvor lyder det skønt med jeres historier! Og ja jeg er også helt tosset med den video :3

Jeg har haft Disa i snart 3 år nu smiley sidste år, på vores 2 årsdag faldt jeg desværre af og slog mig så slemt at jeg ikke kunne ride i et halvt år næsten.
    Da jeg begyndte at ride blev jeg utrolig bange.. Jeg er det stadig nogle gange, men jeg kæmper med min angst.. De sidste gange er gået helt vildt godt og jeg har næsten ikke været bange smiley
    Jeg har desuden lært Disa at ligge ned. Et trick jeg aldrig havde troet jeg kunne lære hende fordi jeg ikke var dygtig nok, men for sjov prøvede vi lidt kræfter med det og nu ligger hun pænt på kommando. Er så stolt over min lille pige!:D

profilbillede
  • #5   18. jun 2014 Den video siger bare så meget! smiley
    Iiih sikke dejlige historier i har alle sammen, må også lige dele min succes oplevelse smiley

Min er ikke særlig stor eller vildt spænde, men efter at have kæmpet med Skalle i lang tid først med at hesten ikke gad og gå frem og vi bakkede hele byen igennem og da jeg så blev tilbudt part på den "umulige" hest og skulle til at springe på den, hvor at hesten troede at springet var 120 cm nok nærmere 120 m...
    Og hesten ikke havde nogen særlig god springteknik.
    Til nu hvor at vi hygger os, kommer videre i dressur, rider ture, ja også at hesten nu springer som en rigtig spring hest? smiley
    De sidste tre spring timer er gået fantatiske og hesten springer super dejligt med tempo og alt.
    Jeg er nu også begyndt at stole meget mere på ham i spring uden og tænke så nu smager jeg sandet smiley
    ammen jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden den hest

profilbillede
  • #6   18. jun 2014 Jeg ved ikke om jeg kan kalde det for en succes, men i hvert fald er dette billede fra mit 2. stævne med dette skønne dyr her :') Det er for mig første gang nogensinde jeg har stået øverst på skamlen! :3

profilbillede
Kommentér på:
Succesoplevelse med hyppen + en dejlig video om ridning

Annonce