Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Hvordan er det nu? Rødt heste pas Har jeg forstået det her korrekt: Jeg har en trakehner hoppe med rødt trakehner pas, og hun skal muligvis ifoles ved...
Avl
Oprettet:
1. apr 2010
Visninger:
555
Få føl på en rideskole? Min far og mig har nu gået i noget tid og snakket om det kunne være sjovt at få et føl på Blanca, men hun står på en ri...
Avl
Oprettet:
31. mar 2010
Visninger:
1.095
Føl på folden Hvor længe er Jeres føl på fold om dagen? Vores er bare 5 dage gammel og har fri i disse dage så de kommer ud hver 3...
Avl
Oprettet:
31. mar 2010
Visninger:
559
Vokspropper på den tykke dame ;D Nu sker det vidst snart... Til morgen var der kommet vokspropper og de er da bare vokset sig større siden... 9 dage før...
Avl
Oprettet:
31. mar 2010
Visninger:
1.471
BH Don Schufro afkom Hej HG Ja nu har jeg jo en lille Schufro dame fra 2008, så kunne godt tænke mig at se hvor mange andre herinde, der ...
Avl
Oprettet:
31. mar 2010
Visninger:
923
alder på miniature hingst ang avl går stærkt ud fra en miniature hoppe skal være 3 som andre heste ...men hva med hingsten... hvornår er det fair at lade...
Avl
Oprettet:
31. mar 2010
Visninger:
816
Pinto?! kåring af broget hoppe(plag) God morgen alle HG'er .. Lå i min knapt så gode natte søvn og spekulerede over dette.. Endnu en gang.. Jeg har en...
Avl
Oprettet:
31. mar 2010
Visninger:
1.026
Inceminering Søger nogen der har erfaring med dette, da jeg overvejer det til min hest. - Hun har fået føl før, ved inceminering ...
Avl
Oprettet:
30. mar 2010
Visninger:
619
Er jeres hopper sendt til hingst Hey.. efter som det har været en meget langt vinter denne gang var jeg lidt nyskærig om jer der skal have jeres hoppe b...
Avl
Oprettet:
30. mar 2010
Visninger:
634
Hegn Hvornår sætter i strøm på hegnet når føllet er ude?? Vores er allerede meget modig bare 4 dage gammel og sætter mule...
Avl
Oprettet:
30. mar 2010
Visninger:
441
Måske drægtig alligevel.... Jeg købte sidste sommer en hoppe med føl ved siden, som skulle være drægtig igen. Pga forsikringen ville vi have hende ...
Avl
Oprettet:
29. mar 2010
Visninger:
840
En yndig prinsesse er født... .....9 dage over tid kl. 13.15 i fredags snød Monique os alle sammen og folede på folden. Selv om hun var iført foleala...
Avl
Oprettet:
28. mar 2010
Visninger:
482
Folingsalarm Jeg står og mangler en folingsalarm fra d.1 maj. Er der nogle som lejer deres folingsalarm ud?
Avl
Oprettet:
28. mar 2010
Visninger:
1.315
Tailormade Lancelot Er der nogen der ligger inde med billeder af føl efter Tailormade Lancelot ? Eller ved hvor man kan finde nogen ?
Avl
Oprettet:
28. mar 2010
Visninger:
1.025
Kunne det være et tegn? ö!! Jeg var lige ude at fodre vores 2 ifolede fjordboller, Freja virkede lidt.. Træt?.. Eller sådan noget, jeg ved ikke hel...
Avl
Oprettet:
28. mar 2010
Visninger:
643
stambog/stamtavle heej. jeg ville bare lige spørge om der var nogen som kendte en hjemmeside over registeret heste stamtavler?
Avl
Oprettet:
28. mar 2010
Visninger:
589
Links - eu godkendte firser hingste Er der nogen der kan henvise til links hvor man kan se nærmere på priser osv. på kølesæd fra eu godkendte friserhingste...
Avl
Oprettet:
27. mar 2010
Visninger:
234
hvor (u)heldig kan man (ifoling) ja jeg ved det ikke endnu... men end til videre er jeg ikke ligefrem HELDIG.... jeg har en dv hoppe som jeg vil ha ifol...
Avl
Oprettet:
27. mar 2010
Visninger:
950
Adfærdsændring ved ifoling Vil gerne høre jeres erfaringer med adfærdsændring hos hoppen efter ifoling. Gerne hvor hurtigt hun ændrede sig- Hv...
Avl
Oprettet:
27. mar 2010
Visninger:
317
Tysk oldenbugerverbandt / holstein? Jeg står i den lykkelige situation at min hoppe skal fole her inden så længe. Hun er selv registret i DV. Hingsten hun ...
Avl
Oprettet:
26. mar 2010
Visninger:
283

Annonce