hvor (u)heldig kan man (ifoling) {{forumTopicSubject}}
ja jeg ved det ikke endnu... men end til videre er jeg ikke ligefrem HELDIG.... jeg har en dv hoppe som jeg vil ha ifolet med sunny boy.......
hun skal på karenagården og ha det gjort...
jeg køre mange gange frem og tilbage da jeg ikke kender hendes brunst..
da jeg så ENDELIG får afvide.. at nu er foliklerne ved at være så store at jeg kan regne med at det er ved at være.... så er sunny boy self i herning og kan jo så ikke tappes.... øhh... øv øv øvø v nå... men jeg skal så vente 3 uger på vi kan scanne hende igen ... MEEEENNNN det ligger lige i påsken... så hvis jeg skal have sæden over.. og der ikke er andre der skal ha noget med... så vil det alene koste 4000.... godt så.... da dette ikke er en økonomisk mulighed for mig ( da det iforvejen koster alt alt ca.15.000... hvis der IKKE kommer noget uforudset) så vi bliver enig om hun skal ha en pg sprøjte så hun kan komme i brunst og få sin æggeløsning... men da de scanner hende efter sidste æggeløsning ( hvor sunny var i herning) ser de der ikk er så meget " gult snask" som der helst burde... så endnu engang skal jeg komme igen... det gør jeg så.... og der er aktivitet efter sprøjten... men meget lidt... hvilket jo både kan være hendes alder...årstiden osv... men de beholder hende... fra torsdags... selv om de tidligst kan få sæd til hende tirsdag.... da foliklerne ikke vil være tæt på før... og så kan det jo self gå længere tid end tirsdag... så tænker jeg jo så bare,,,,, at så er chancen for alligevel at ramme påsken...... ret stor..... suk suk suk.... det er min første gang.. og jeg glæder mig som et barn til jul....
så det er sgu næsten lige for meget aktion til mig....
og jeg går konstant rundt med krydset fingre for at det hele nok skal gå og de ringer og siger... at nu har hun fået sæd og endnu mere for at 16 dage efter.. at hun også er scannet drægtig :O)
hvordan er det gået med jeres forsøg på drægtighed endtil videre iår ??
jan 2007
Følger: 50 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.161
jun 2008
Følger: 43 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 221 Svar: 729
har du evt skulle ha en ifolet hvor men begyndte at blive lidt små nervøs for det ikke skal lykkes ??
jan 2007
Følger: 50 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.161
Men det var lige netop pga hendes alder, jeg spurgte om det var første gang, for så var det meet for en 19årig..
jun 2008
Følger: 43 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 221 Svar: 729
og mange tak :O)
okt 2009
Følger: 62 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 3.126
sep 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 931
feb 2007
Følger: 49 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 103 Svar: 1.444
hvor (u)heldig kan man (ifoling)