{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.503 visninger | Oprettet:

Når en hest dør. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Kom lige til at tænke på om man kunne se nogen steder om en hest er død, hvis denne har papire.
Har et prøve abonnement på hestedata. Og et føl jeg ved der er død, kan jeg ikke læse mig frem til der inde, at den er død, den står som alle de andre heste...måske jeg kigger det forkerte sted?

Men er der nogen der ved hvor man kan finde den information???

På forhånd tak for hjælpen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når en hest dør.
  • #1   18. jun 2012 Det ene føl det drejer sig om, er et af vores egen og det er meldt død, men kan stadig ikke finde det nogen steder...?

• #3   18. jun 2012 Er det ikke kun hvis amn er inde som hingsteholder at du har adgang til det. Jeg har nemlig kun et prøve abonnement :(?

• #6   18. jun 2012 Det er registreret ejers ansvar at melde hesten død - ikke slagteren...

Sådan var det i hvert fald da jeg meldte min traver død til DTC

• #7   18. jun 2012 Altså, det føl som er / var vores døde få timer efter fødslen, så har ikke nået at få noget pas. Men der blev skrevet på følanmeldelsen at den var død, men jag kan stadig ikke med det prøve abonnement jeg har, se det nogen steder....

• #8   18. jun 2012 Hvis dit føl døde så kort tid efter fødsel bliver det ikke oprettet på hestedata. Det samme skete for mig sidste år med et føl, og det er ikke registreret derinde. Men det er helt sikkert registreret underhoppens informationer, men er ikke sikker på, at disse oplysninger er synlige for alle.

Når en hest slagtes skal slagteriet anmelde afgang. Ellers er det regitreret ejer der har ansvaret.

• #9   18. jun 2012 Altså føllet er registreret som født og står under hingstens afkom, men er stadig død, få timer efter fødslen...men kan stadig ikke finde ud af hvor det står når de er døde. Dette er ikke en fiktiv sag, det forholder sig som jeg siger det gør...

Kommentér på:
Når en hest dør.

Annonce