MEGET dårlige service fra Horze!! {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg vil bare lige fortælle min lille historie fra Horze, og håbe, at andre vil tænke sig om, inden at de køber udstyr derfra..
I sommers fik jeg en ridehjelm og hvide ridebukser i fødselsdagsgave. Desværre passede ingen af delene og jeg måtte bytte det. (Midt i juli) Købte et par ridebukser til 540,- (eller noget i den retning) og en ridehjelm til 600,-.
Allerede efter 2 stævner var bukserne blevet beskidte af mudder, og vi kunne ikke vaske det af. Efter tre måneder havde vi prøvet ALT for at gøre dem hvide igen, og det var bare ikke lykkedes. Cirka samtidig opdagede jeg, at min ridehjelm var gået op i stoffet bagpå, og stoffet krøllede på toppen af den.
Det endte med at jeg tog toget til Horze og spurgte først, om det kunne være rigtigt med bukserne?
Vi snakkede lidt frem og tilbage, og jeg blev lidt irriteret, da hun sagde at sådan var det bare. Jeg havde førhen haft hvide bukser i 3 år, og der var ikke en plet på! Nå, men jeg kunne jo ikke tvinge til at tage hende den.
Hun kradsede lidt op i det der var gået op på ridehjelmen og sagde, at hun kunne tage den ind og lade chefen se på det. Fint fint, jeg var lidt skuffet over det med bukserne, men glad for, at jeg nok fik en ny hjelm. Jeg havde nemlig passet godt på den, og var ikke styrtet eller lignende.
Det var sidst i november og vi satsede på at jeg ville have en ny i løbet af ca 2 uger. Da der ingenting var sket d. 22 december, ringer min mor.
Jae, hendes chef skulle nok lige kigge på den. Suk! De havde altså ingenting gjort.
Min mor ringer igen d. 2 januar, og der sagde damen, at de nu havde bestilt en ny hjem, og hun skulle nok ringe når den var kommet.
D. 9 januar ringer hun og siger at vi kan komme og hente hjelmen - DEN GAMLE. Nu havde chefen kigget, og jeg kunne ikke få en ny - jeg var sikkert bare faldet af.
Den nye var altså aldrig blevet bestilt, og de havde ikke haft kontakt med leverandøren som sagt!
Nu står jeg med min gamle, halvt ødelagte ridehjelm i hånden igen og er møgsur! Det var da noget af en dårlig service.
Desværre har vi ikke længere kvitteringen, ellers var den sendt til leverandøren med det samme..
Min veninde har også et par dårlige historier fra dem:
I oktober var vi sammen i Horze, og hun bestilte et vinterdækken, som de ikke havde på lager, og det skulle derfor bestilles hjem - de ville ringe, når det var kommet. Hun har stadig ikke hørt fra dem!!
I julegave fik hun et par læderstøvler, men de vil ikke give hende pengene tilbage, og hun vil af god grund ikke få bestilt nogen hjem, da vi har dårlige erfaringer med dem.
Jeg er virkelig ved at koge over!
jan 2006
Følger: 91 Følgere: 138 Heste: 6 Emner: 400 Svar: 3.376
jan 2007
Følger: 35 Følgere: 72 Heste: 3 Emner: 351 Svar: 3.518
jan 2006
Følger: 91 Følgere: 138 Heste: 6 Emner: 400 Svar: 3.376
Et er at jeg kunne få den tilbage en uge efter, det havde været træls, men 1½ måned !!
jan 2007
Følger: 35 Følgere: 72 Heste: 3 Emner: 351 Svar: 3.518
jul 2007
Følger: 247 Følgere: 241 Heste: 5 Emner: 352 Svar: 1.910
maj 2007
Følger: 146 Følgere: 127 Heste: 2 Emner: 394 Svar: 3.235
jan 2006
Følger: 91 Følgere: 138 Heste: 6 Emner: 400 Svar: 3.376
jan 2007
Følger: 35 Følgere: 72 Heste: 3 Emner: 351 Svar: 3.518
jan 2006
Følger: 91 Følgere: 138 Heste: 6 Emner: 400 Svar: 3.376
jan 2007
Følger: 35 Følgere: 72 Heste: 3 Emner: 351 Svar: 3.518
jan 2007
Følger: 35 Følgere: 72 Heste: 3 Emner: 351 Svar: 3.518
jan 2006
Følger: 91 Følgere: 138 Heste: 6 Emner: 400 Svar: 3.376
jan 2007
Følger: 35 Følgere: 72 Heste: 3 Emner: 351 Svar: 3.518
jan 2006
Følger: 91 Følgere: 138 Heste: 6 Emner: 400 Svar: 3.376
jun 2007
Følger: 233 Følgere: 214 Heste: 7 Emner: 198 Svar: 602
bytte det bare fordi det er du har ødelagt dem.
jun 2007
Følger: 233 Følgere: 214 Heste: 7 Emner: 198 Svar: 602
MEGET dårlige service fra Horze!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside