{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Dårlig service ved dyrlæge {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg vil gerne høre jeres mening om det her

Sidste onsdag aften stod min hest med feber og jeg ringede efter en dyrlæge, han sagde godt nok jeg godt kunne vente til næste dag men hvad så hvis han fik det dårligere i løbet af natten? nej tak så der kom en. Dyrlægen virkede utrolig ligeglad med hesten og jeg, og jeg skulle selv spørge indtil det meste om det sad på hans lunger, var de allergi? ja dyrlægen vidste det næsten ikke selv.

Han hentede 4 sprøjter og fik meget kort beskrivelse af hvad det var for noget og troede det var det eftersom han ikke gav mig andet end det han selv sprøjtede. Så jeg troede jo på der ikke skulle mere til.

Så idag var min hest igen sløj og stod med feber resultat i ikke at få en efterbehandling som han burde, vi kan jo heller ikke klare os med en pensilinpille også vi uptodate igen nej vel?
jeg fik en anden ud dog samme sted fra, men jeg havde ingen tiltro til den dyrlæge der havde kigget på ham i sidste uge!
hende her undersøgte ham i det mindste og undskyldte for sin kollegaes dårlige service/væremåde men det jo bare ikke godt nok

Hesten kunne måske have været rask nu end at skulle bruge endnu en uge på at komme ovenpå igen. Hvad siger i ville i betale for noget af det her eller ville i betale sidste dyrlæge besøg men ikke den første eftersom han var som han var 'hr. surmule' af en dyrlæge at være

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig service ved dyrlæge
  • #1   3. jul 2013 Du skal ringe og tage en snak med dem om det, det nytter ikke bare at lade være med at betale for en ydelse man har modtaget, også selvom den var ringe.

• #3   3. jul 2013 Du kan ikke undlade at betale, blot fordi du mener han var en "Hr. Surmule".

Det mener jeg personligt er temmelig umodent.

• #4   3. jul 2013 Jeg syntes bestemt at du skal ringe og høre dem ad hvad i gør her.

Ja du har fået en ydelse, men hvis det er antibiotika han har givet den, uden efterbeh, ja så er det jo ikke den "korrekte ydelse" du har modtaget. Hvis du endda har en anden dyrlæge der har undskyldt hendes kollega's dårlige/sløsede arbejde, ja så syntes jeg faktisk ikke at du er berrettiget til at betale fuld pris. Helt retmæssigt har denne behandling jo så ikke hjulpet noget som helst andet end måske lige at tage evt. Smerter i forbindelse med smertedækning.

4 sprøjter er da også meget! Fortalte han dig ikke hvad der var i de sprøjter?

• #5   3. jul 2013 Du må ringe der ind og klage over det, evt. sige at du ikke vil betale fuld beløb, fordi du ikke synes du har fået ordentlig service. Jeg tror ikke du kan få lov til ikke at betale, men måske kan du få afslag i prisen.

Da min hest skulle have ordnet tænder første gang, gjorde den første dyrlæge det heller ikke ordentligt, så vi skulle have en anden ud og gøre det. Jeg betalte kun for det ene besøg, da det jo var deres fejl. smiley Måske kan du få lov til det samme?

• #6   3. jul 2013 self. skal jeg betale noget men når man står og selv faktisk skal spørge indtil hvad hesten fejler jamen hvorfor er han så dyrlæge? man tager jo os på sygehuset hvis der noget galt

• #7   3. jul 2013 Nu kan jeg kun tale på min venindes vejene men hendes hest havde luftvejsinfektion og vores egen dyrelæge var syg den dag så hun havde en afløser inde og han mente bestemt ikke hesten fejlede noget så der gik endnu en uge og så fik vi vores rigtige dyrelæge ud og der fik vi så afvide at han havde en luftvejsinfektion og skulle i behandling for det og der sagde min veninde så at hun ikke ville betale den regning der kom fra ham af når han ikke mente hesten var syg og der sagde vores dyrelæge at hun ikke skulle betale den når han ikke havde undersøgt hesten ordenligt

Men det er meget forskelligt fra dyrelæge til dyrelæge

• #8   3. jul 2013 Self. kommer jeg til at betale noget af det, men som sagt er det nok det bedste at ringe til dem også forklare dem man ikke er tilfreds og evt. få afslag for det jo ikke godt når kollagaen står og undskylder

Rebecca p: Nej rigtigt behandlingen har ikke hjulpet ud over feberen blev slået ned og man ønsker jo hesten bliver helt rask og må dyrlægen jo os vide -Jeg fik at vide den ene var antibiotika og to mod stivhed og hvis noget der kunne slå feberen ned i en af dem men den sidste aner jeg ikke hvad var.

• #9   3. jul 2013 Lise s:

Det forfærdeligt sådan noget at hesten skal stå endnu en uge og ikke have det godt.

• #10   3. jul 2013 Selvfølgelig ville jeg betale. Dyrlæger er også mennesker og kan lave fejl. Vi har haft en hest på penicilin 6 gange på 3 forskellige slags før det gik over smiley
    Vi har også fået forkert, altså vi skulle sprøjte og han fik buler af det fordi han blev sprøjtet så meget, men trods det fik vi alligevel sprøjter men efter to dage var bulerne dobbelt str så vi fik pasta i stedet. Til sidst efter 4 måneders sygdom og 2x 1 uges sprøjter samt 2x 1 uges pasta fik han så endnu en uge med pasta efterfulgt af 2,5 uge med sådan nogen pulver i maden!
    Synes man skal stole på hvad dyrlægerne siger og gør de gør intet ondt men blot deres bedste smiley så selvfølgelig betaler man!

• #11   3. jul 2013 Min er rask efter 5 måneders sygdom - det er altså ikke altid dyrlægens skyld de gør jo deres bedste smiley

• #13   3. jul 2013 Ida - Det er der da heller ingen der skriver, at man skal gøre? smiley

• #14   3. jul 2013 Hehe.... Jeg har også lige siddet og scrollet skærmen op og ned og kigget alle indlæg igennem igen.... Hvem fa'en har dog skrevet det tænkte jeg????

• #17   3. jul 2013 Ida - Ja, med det mener hun jo, at vi mennesker tager på sygehuset (= til læger) når der er noget galt - ligesom man kontakter dyrlægen, når der er noget galt med hesten. Og så forventer man, at man får at vide hvad der er galt. smiley

• #18   4. jul 2013 korrekt CTS smiley

Men kan opdatere med min dejlige hest er bedring nu og det jo det vigtigste (:

• #20   4. jul 2013 Ida - Netop, du skriver at du ikke vidste hvad hun mente, og så forklarede jeg dig hvad hun mente. smiley

Måske forventer man ikke at få at vide hvad der er galt, men man (eller jeg) forventer at man ikke skal hive svarene ud af dyrlægen, og selv spørge hvad der kan være i vejen, og man forventer da, at dyrlægen gør sit bedste, for at finde ud af hvad der kan være galt, og at vedkommende gør sit job ordentligt. Men måske er det bare mig der har urealistiske forventninger. smiley

Kommentér på:
Dårlig service ved dyrlæge

Annonce