Dårlig service ved dyrlæge {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg vil gerne høre jeres mening om det her
Sidste onsdag aften stod min hest med feber og jeg ringede efter en dyrlæge, han sagde godt nok jeg godt kunne vente til næste dag men hvad så hvis han fik det dårligere i løbet af natten? nej tak så der kom en. Dyrlægen virkede utrolig ligeglad med hesten og jeg, og jeg skulle selv spørge indtil det meste om det sad på hans lunger, var de allergi? ja dyrlægen vidste det næsten ikke selv.
Han hentede 4 sprøjter og fik meget kort beskrivelse af hvad det var for noget og troede det var det eftersom han ikke gav mig andet end det han selv sprøjtede. Så jeg troede jo på der ikke skulle mere til.
Så idag var min hest igen sløj og stod med feber resultat i ikke at få en efterbehandling som han burde, vi kan jo heller ikke klare os med en pensilinpille også vi uptodate igen nej vel?
jeg fik en anden ud dog samme sted fra, men jeg havde ingen tiltro til den dyrlæge der havde kigget på ham i sidste uge!
hende her undersøgte ham i det mindste og undskyldte for sin kollegaes dårlige service/væremåde men det jo bare ikke godt nok
Hesten kunne måske have været rask nu end at skulle bruge endnu en uge på at komme ovenpå igen. Hvad siger i ville i betale for noget af det her eller ville i betale sidste dyrlæge besøg men ikke den første eftersom han var som han var 'hr. surmule' af en dyrlæge at være
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 608 Svar: 5.404
jul 2005
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 359 Svar: 4.362
Det mener jeg personligt er temmelig umodent.
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 6 Svar: 537
Ja du har fået en ydelse, men hvis det er antibiotika han har givet den, uden efterbeh, ja så er det jo ikke den "korrekte ydelse" du har modtaget. Hvis du endda har en anden dyrlæge der har undskyldt hendes kollega's dårlige/sløsede arbejde, ja så syntes jeg faktisk ikke at du er berrettiget til at betale fuld pris. Helt retmæssigt har denne behandling jo så ikke hjulpet noget som helst andet end måske lige at tage evt. Smerter i forbindelse med smertedækning.
4 sprøjter er da også meget! Fortalte han dig ikke hvad der var i de sprøjter?
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Da min hest skulle have ordnet tænder første gang, gjorde den første dyrlæge det heller ikke ordentligt, så vi skulle have en anden ud og gøre det. Jeg betalte kun for det ene besøg, da det jo var deres fejl. Måske kan du få lov til det samme?
okt 2011
Følger: 40 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 37 Svar: 55
jun 2007
Følger: 78 Følgere: 76 Heste: 7 Emner: 170 Svar: 1.110
Men det er meget forskelligt fra dyrelæge til dyrelæge
okt 2011
Rebecca p: Nej rigtigt behandlingen har ikke hjulpet ud over feberen blev slået ned og man ønsker jo hesten bliver helt rask og må dyrlægen jo os vide -Jeg fik at vide den ene var antibiotika og to mod stivhed og hvis noget der kunne slå feberen ned i en af dem men den sidste aner jeg ikke hvad var.
okt 2011
Det forfærdeligt sådan noget at hesten skal stå endnu en uge og ikke have det godt.
sep 2006
Følger: 210 Følgere: 202 Heste: 5 Emner: 124 Svar: 3.603
Vi har også fået forkert, altså vi skulle sprøjte og han fik buler af det fordi han blev sprøjtet så meget, men trods det fik vi alligevel sprøjter men efter to dage var bulerne dobbelt str så vi fik pasta i stedet. Til sidst efter 4 måneders sygdom og 2x 1 uges sprøjter samt 2x 1 uges pasta fik han så endnu en uge med pasta efterfulgt af 2,5 uge med sådan nogen pulver i maden!
Synes man skal stole på hvad dyrlægerne siger og gør de gør intet ondt men blot deres bedste så selvfølgelig betaler man!
sep 2006
Følger: 210 Følgere: 202 Heste: 5 Emner: 124 Svar: 3.603
okt 2004
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 6 Svar: 537
okt 2004
okt 2011
Men kan opdatere med min dejlige hest er bedring nu og det jo det vigtigste (:
okt 2004
Måske forventer man ikke at få at vide hvad der er galt, men man (eller jeg) forventer at man ikke skal hive svarene ud af dyrlægen, og selv spørge hvad der kan være i vejen, og man forventer da, at dyrlægen gør sit bedste, for at finde ud af hvad der kan være galt, og at vedkommende gør sit job ordentligt. Men måske er det bare mig der har urealistiske forventninger.
Dårlig service ved dyrlæge