Reitesport Duus - Dårlig service {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Vil lige høre om der er andre end mig der har oplevet vildt dårlig service ved Duus på det seneste. Normalt har jeg aldrig kunne sætte en finger på deres service, og har altid været så glad for at handle os dem. Men efter denne oplevelse, så tror jeg fremadrettet, at jeg hellere vælger at støtte de lokale rideudstyrsbutikker.
Her den 5. august, var jeg nede og få taget special mål til et par nye cavallo støvler. Jeg betaler et depositum og får at vide, at de har dem hjemme inde for 4-5 uger. Efter 6,5 uge har jeg stadig intet hørt fra Duus, ringer derned hvor de fortæller, at Cavallo har været bagud i produktionen og, at de kommer ugen efter.
Fair nok tænker jeg, og ringer igen en uge senere (uge 7) Her får jeg at vide at de ikke er kommet endnu, men gerne skulle blive leveret i denne uge. Fredag eftermiddag ringer jeg igen (uge 7), her er de stadig ikke dukket op. Og får at vide at de kommer i ugen efter (uge 8)
Fredag (uge 8) ringer jeg igen, stadig er de ikke dukket op.
I uge 9 ringer igen fredag, hvor de stadigvæk ikke er dukket op.
Idag hvor vi går ind i uge 10, ringer jeg derned igen. Her vil hun kigge efter om de er kommet, og så ringe tilbage. 2 timer senere har jeg stadig intet hørt, så jeg ringer derned igen. Her får jeg så beskeden at Cavallo ikke har modtaget bestillingen på støvlerne endnu, da de ikke har fået sendt den afsted.
Nøj hvor er jeg gal nu, har ventet i snart 10 uger på et par støvler, hvor jeg har betalt halvdelen af dem. De har ikke på noget tidspunkt ringet og informeret eller undersøgt sagen nærmere når jeg har rykket for mine støvler hver eneste uge, 6,5 uge efter bestillingsdatoen.
Jeg er dybt skuffet over den service, da jeg ikke har oplevet noget lignede dernede fra. Og forventer så sandelig også, at få et nedslag i prisen den dag jeg endelig kan hente dem, da det her er under alt kritik.
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.255
dec 2012
Følger: 14 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 16 Svar: 167
dec 2007
Følger: 68 Følgere: 66 Heste: 5 Emner: 63 Svar: 655
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
og nej, jeg har aldrig oplevet noget i nærheden af ringe service.
maj 2007
apr 2009
Følger: 14 Følgere: 15 Heste: 5 Emner: 5 Svar: 362
Jeg kan godt forstå du er utilfreds, men jeg synes du skal kontakte dem og fortælle dem det, istedetfor at brokke dig herinde. Det giver dem en mulighed for at forklare sig og sikre, at det ikke sker igen...
aug 2007
Følger: 274 Følgere: 272 Heste: 15 Emner: 8 Svar: 667
mar 2013
Følger: 16 Følgere: 26 Heste: 4 Emner: 42 Svar: 1.069
Det kan være computeren har drillet og personen troede bestillingen var sendt afsted.
Eller at man skal hjælpe en kunde, og bagefter er det lukket ud på computeren og man tænker ikke videre over det, for man forventer medarbejder lige sendte det - for det plejer man mulighvis.
Vi er kun mennesker, og vi alle laver fejl.
Jeg dømmer sjældent på en enkelt fejltagelse, men gentagelser gider jeg ikke.
Men har aldrig handlet hos dem.
nov 2010
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 129
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Jeg kom en dag indenom (dengang en ret ny butik) en jagt og rideudstyrsforretning da jeg ville købe de Horselux slikbøtter. Jeg gik og kiggede lidt da der ingen var. Så kom der en dame der spørger meget surt om hun kunne hjælpe mig. Jeg siger at jeg ønsker at købe sådan en slikbøtte. Nej sådan lort forhandlet hun ikke da det ikke var naturligt. Så hun kunne ikke forstå hvordan jeg kunne finde på at give min hest dette.. Jeg gik igen, og har aldrig sat mine ben i den butik igen da sådan en service gider jeg ikke at finde mig i! Det er jeg for gammel til!
Mvh TT
dec 2007
Og fremover så vælger jeg Duus fra, da jeg har haft flere dårlige oplevelser med dem det sidste halve år.
maj 2007
De penge du lægger i butikken, er en sikkerhed for butikken, så de ikke pludselig står med et par speciellavede støvler, og ingen penge - for der findes også kunder der er idioter.
jeg forstår virkelig bare ikke de behov folk har for at skulle hænge butikker ud på nettet, fordi at de har haft en dårlig oplevelse.. hvad får man ud af det?
det ændre jo ikke på "oplevelsen".. især ikke når du i start indlægget skiver at du normalt aldrig kan sætte en finger på deres service.. hm..
dec 2007
Lene Olesen: Det har jeg også fuldt forståelse for, men når en kunde ringer 1-3 gange i ugen for at forhøre om de har fundet ud af hvornår ens støvler dukker op. Så forventer jeg, at virksomheden bare en af gangene, rent faktisk undersøger det. Og ikke først på det tidspunkt hvor kunden begynder at vise sin utilfredshed i telefonen og ikke engang her ringede de tilbage til mig og fortalte om situationen, som de havde lovet.
Jeg er en meget forstående kunde hvis jeg bare kan blive informeret om situatinen, men var først igår efter adskillige opkald at jeg bare kunne få en lille status på mine støvler. Og stadig ville hun ikke fortælle hvor lang leveringstid der var på dem.
dec 2007
Det vil jeg undersøge nærmere så, for normalt når ting er specialdesignet og der er betalt depositum mener jeg ikke det er muligt at få ens penge tilbage. Men det vil jeg køre ned og forhøre mig om så, da det ikke er til og tage over en telefon.
mar 2011
Mvh TT
dec 2012
Følger: 28 Følgere: 288 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 2.723
jan 2012
Følger: 79 Følgere: 74 Heste: 7 Emner: 174 Svar: 3.138
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.701
Dette burde Duus da også have gjort første gang du ringede - og om ikke andet anden gang! Samtidig er det da normalt at give kunder besked om at en bestilling er blevet forsinket, det kan da ikke være rigtigt at kunden selv skal opsøge butikken - altså jeg tænker da at Duus godt har vidst at Cavallo har været bagud og derfor godt kunne have ringet ud til de kunder som har bestillinger liggende her fra og informerer dem omkring forsinkelsen.
Selv har jeg en forsinket vare i en anden butik, og de har kontaktet mig 3 gange nu og undskyldt over forsinkelsen samt sagt at jeg selvfølgelig får en ekstra gave med - Se det syntes jeg er fantatisk service!
Første gang de kontaktede mig, var for lige at gøre mig klar over at det var en forudbestillinger jeg havde lavet - hvilket jeg godt vidste, men at de lige går lidt ekstra og sender en mail om det syntes jeg var fedt Derefter er varen så blevet forsinket fra leverandøren af, og inden jeg overhovedet har nået at tænke "hvorfor er min vare ikke afsendt endnu" har butikken kontaktet mig
mar 2011
Mvh TT
okt 2004
okt 2004
Det syntes jeg nu alligevel var lidt vildt XD At få et par lammeskindsklokker istedet for en billig gummiklokke Og lammeskindene kunne jo bare benyttes til almindelige ridebrug, havde stadig massere af gummiklokker xD
Reitesport Duus - Dårlig service