{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.165 visninger | Oprettet:

Jensens vs. Bones? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad jeres erfaringer er med Jensens Bøfhus og Bones, og hvordan de har været i forhold til hinanden?

Personligt har jeg kun haft dårlige oplevelser med Jensens, dog vil jeg lige sige at jeg elsker Jensen's whiskey sovs, hvor Bones' ikke er lige så god.

Men udover det, er der ikke meget positivt at komme efter. Hver gang jeg har besøgt Jensen's, og det har været i flere forskellige byer, har jeg oplevet en utroligt dårlig service, tjenerne har gået rundt og lignt nogen, som ikke anede hvorfor de var der, de går bare rundt og dasker den af imens kunder sidder og venter på betjening. Når man så endelig får bestilt går der 50 år før maden kommer.

En aften var jeg der inde med min familie, hvor vi fik vores mad på forskellige tidspunkter, så vi ikke sad og spiste sammen, men nærmest spiste efter hinanden :s

Derudover har jeg aldrig oplevet at have fået en medium stegt bøf, men har HVER gang fået en der nærmest var rå i midten, og jeg elsker rødt kød, men det her var så rødt jeg ikke havde lyst til at spise det. En dag jeg var der inde med min kæreste og vi skulle ud at betale, så ser jeg 2 store colaglas med vand i stå oven på den der sodavandsautomat, hvor der var appelsin trekanter i den ene og citron i den anden, som de stod og puttede i sodavandene! det var jo hverken på køl eller noget :s

På Bones har jeg haft en del flere gode oplevelser, hurtig betjening og maden kommer forholdsvist hurtigt, og smager virkelig godt! Der har været 2 gange, hvor de har glemt at give mig mine chili cheese poppers , men udover det har jeg kun haft gode oplevelser med Bones smiley

hvad er jeres erfaringer ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jensens vs. Bones?
Kommentér på:
Jensens vs. Bones?

Annonce