{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

MEGET dårlige service fra Horze!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg vil bare lige fortælle min lille historie fra Horze, og håbe, at andre vil tænke sig om, inden at de køber udstyr derfra..

I sommers fik jeg en ridehjelm og hvide ridebukser i fødselsdagsgave. smiley Desværre passede ingen af delene og jeg måtte bytte det. (Midt i juli) Købte et par ridebukser til 540,- (eller noget i den retning) og en ridehjelm til 600,-.
Allerede efter 2 stævner var bukserne blevet beskidte af mudder, og vi kunne ikke vaske det af. Efter tre måneder havde vi prøvet ALT for at gøre dem hvide igen, og det var bare ikke lykkedes. Cirka samtidig opdagede jeg, at min ridehjelm var gået op i stoffet bagpå, og stoffet krøllede på toppen af den.
Det endte med at jeg tog toget til Horze og spurgte først, om det kunne være rigtigt med bukserne?
Vi snakkede lidt frem og tilbage, og jeg blev lidt irriteret, da hun sagde at sådan var det bare. Jeg havde førhen haft hvide bukser i 3 år, og der var ikke en plet på! Nå, men jeg kunne jo ikke tvinge til at tage hende den.
Hun kradsede lidt op i det der var gået op på ridehjelmen og sagde, at hun kunne tage den ind og lade chefen se på det. Fint fint, jeg var lidt skuffet over det med bukserne, men glad for, at jeg nok fik en ny hjelm. Jeg havde nemlig passet godt på den, og var ikke styrtet eller lignende.
Det var sidst i november og vi satsede på at jeg ville have en ny i løbet af ca 2 uger. Da der ingenting var sket d. 22 december, ringer min mor.
Jae, hendes chef skulle nok lige kigge på den. Suk! De havde altså ingenting gjort.
Min mor ringer igen d. 2 januar, og der sagde damen, at de nu havde bestilt en ny hjem, og hun skulle nok ringe når den var kommet.
D. 9 januar ringer hun og siger at vi kan komme og hente hjelmen - DEN GAMLE. Nu havde chefen kigget, og jeg kunne ikke få en ny - jeg var sikkert bare faldet af. smiley
Den nye var altså aldrig blevet bestilt, og de havde ikke haft kontakt med leverandøren som sagt!
Nu står jeg med min gamle, halvt ødelagte ridehjelm i hånden igen og er møgsur! Det var da noget af en dårlig service.
Desværre har vi ikke længere kvitteringen, ellers var den sendt til leverandøren med det samme..

Min veninde har også et par dårlige historier fra dem:
I oktober var vi sammen i Horze, og hun bestilte et vinterdækken, som de ikke havde på lager, og det skulle derfor bestilles hjem - de ville ringe, når det var kommet. Hun har stadig ikke hørt fra dem!!
I julegave fik hun et par læderstøvler, men de vil ikke give hende pengene tilbage, og hun vil af god grund ikke få bestilt nogen hjem, da vi har dårlige erfaringer med dem.

Jeg er virkelig ved at koge over! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MEGET dårlige service fra Horze!!
  • #1   10. jan 2009 Det er simpelthen for dårligt.

• #4   10. jan 2009 Tulle - min mor har også skældt en del ud da hun hentede den, men den "rare" dame skyldte skylden på chefen smiley

• #5   10. jan 2009 det er jo klart med bukserne, det er jo dit eget problem at der er smadt på, og sådan noget kommer ikke lige af. men det med ridehjelmen er for dårligt, det er jeg enig med dig i.. ( :

• #6   10. jan 2009 kender det godt, dog med Skoringen. sådanne nogle spader... Havde det været dem selv så ville de ha startet en krig hehe

• #7   10. jan 2009 I julegave fik hun et par læderstøvler, men de vil ikke give hende pengene tilbage, og hun vil af god grund ikke få bestilt nogen hjem, da vi har dårlige erfaringer med dem.
    Havde hun kvitteringen.
    Det er da også for dumt at smide kvitteringen væk på ridehjelmen, tænk at horze selv over hovedet ville kigge på den så.

• #8   10. jan 2009 Atså jeg vil gi Horze ret i at beskidte bukser kan de ikke gøre noget ved. Og butikken skal ikke give pengene tilbage for en vare, som du beskriver i sidste afsnit.

Jeg har osse købt Horze egne ridebukser, og jeg har ikke haft problemer med at få den rene. Til gengæld har jeg oplevet et par, som gik op i syningen på læggen, men vi reperede det selv.

• #9   10. jan 2009 ja kan godt forstå at se ikke vil tage dine bukser retur, men med ridehjelmen det er bare for dårligt, der burde du få en ny.

• #10   10. jan 2009 Har aldrig haft problemer med dem. . .

• #11   10. jan 2009 sur oplevelse, men vil sige at jeg har haft rigtig mange gode oplevelser med dem.
    Jgeg købte på et tidspunkt et ulddækken, hvor gjordspænderne rustede/ irede efter en gangs brug. Der var absolut INTET problem i at få det byttet/ få pengene tilbage syns de har en rigtig god service. Har også byttet flere andre ting pga. forkert størrelse osv. Intet der X)

• #12   10. jan 2009 men hvis man ikke har kvitteringen kan man ikke forvente at de kan hjælpe en, for de skal bruge kvitteringen til bogholderiet.

• #13   10. jan 2009 Det med bukserne kan jeg jo godt se, at der ikke er noget at gøre ved osv, men det er ridehjelmen jeg sur over.
    Hvis jeg havde fået den efter 1 uge igen, var jeg blevet irriteret, men efter 1½ måned, det kan gøre mig sur!
    Jeg har ikke kvitteringen - ja, jeg er en tumpe.
    Det havde min veninde til gengæld.

• #14   10. jan 2009 *Jeg har handlet masse på horze og har ALDRIG haft probemer med de og det er rett meget servic at hente og de ringer og lar mig låne ting med hjem for at se om de passer osv så jeg har intet at sig negativt o horze smiley

• #15   10. jan 2009 Jeg er super glad for alt hvad jeg har købt derfra1 Og bliver gerne ved med at købe af dem! smiley Hvis ikke i har bonnen på jeres vare behøver de jo ikke at tage varen retur.

Jeg syns nu også det er normalt at man ikke "kan få" pengene igen (din venindes støvler) men at man kan finde noget andet i butikken, eller få et tilgodebevis...

Jeg må indrømme at jeg ikke kan se det helt slemme i deres opførsel. Men det er for dårligt at der går så lang tid, før i får svar mht ridehjelmen! smiley

• #16   10. jan 2009 Det er jo det med ridehjelmen, som skrevet længere oppe, jeg er sur over.
    De andre ting er nogle ting, som bare er lidt trælse, men det er jo ikke nødvendigvis HOrze's skyld

• #17   10. jan 2009 ja det forstår jeg men det er måske en dårlig butikk leder i har i horze for jeg tror de fleste er meget seiøse og gode butikker så mit råder at du kan tage din hjelo til en anden butikk og si det so det er smiley

• Cille <3
    Cille <3 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
    #18   10. jan 2009 Jeg har intet imod Horze.. Ingen kvittering, så kan man ikke bytte.. Sådan er det de fleste steder.. Hvis ridebukserne er købt i den kvalitet - jamen så er der jo intet at gøre ved det.. Med mindre de reklamerer med at pletter kan gå væk så er der jo intet at gøre ved det.. Jeg går jo heller ikke ned og køber en vase i en butik, kommer til at ødelægge den og så går tilbage i butikken med den og vil bytte den.. Det er jo ikke fordi pletterne var på da du købte dem.. Ud over det med ridehjelmen er jeg stadig på Horze's side. Ingen kvittering = Ingen byttehandel. Jeg tror at Horze rigtig mange gange har oplevet at folk vil bytte når de selv har ødelagt produktet (ikke at du har gjort det!) Når du ikke har noget bevis for at det er dem der har lavet en fejl ved ridehjelmen er der ikke meget at gøre.. At firmaet bag ridehjelmen så har lavet en fejl er jo ikke godt, men jeg er stadig på Horze's "side" i denne sag..

• #19   10. jan 2009 Det handler jo om, at de ikke vil gøre noget, kontakte leverandøren eller lignende, når jeg står med en ridehjelm med fejl, der sandsynligvis ikke burde være der smiley

• Cille <3
    Cille <3 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
    #20   10. jan 2009 Skøjteprinsessen :

Så ville jeg tage initiativet og skrive en klagemail til leverandøren.

• #21   10. jan 2009 Jeps, det har jeg også tænkt mig, eller, mine forældre vil gøre det smiley

• #22   10. jan 2009 HAr handlet hos horze mange gange, dog over nettet og har 7-9-13 ikke haft problemer med dem i nu...

• #23   10. jan 2009 Jeg har ALDRIG haft problemer med horze.. Jeg fik engang et underlag i julegave, og et gavekort til en brodering på det... Jeg havde så en jakke i næsten samme farve hvor der stod noget på ryggen.. Så tekstek på underlaget skulle jo self.være samme skrift type og skriftfarve... Men de var de komme til at lave det med en forkert skrift, og der fik eg lov til at få et andet underlag(det var så et alca pad) og få broderet på det..+ et par bandager+ det underlag der var skrevet på til at state med..
    Undskyld a det blev lidt forvirrende..

Men det er jo lart at de ikke tager hjelmen retur når du ikke har bonen? Man kan jo ex. heller ikke gå op i deres og bytte ex. en bluse, hvis du ikke har bonen?

• #24   10. jan 2009 det er sku for dårligt !!!!!!! hader nåår det skeer.... !!!!

• #25   10. jan 2009 Alt mit udstyr er næsten fra Horze, og jeg har aldrig haft problemmer med dem. da et par ridebukser var blevet væk i posten, og vi ikke kunne forstå hvor de blev af, ringede vi til dem og de sagde at de havde sendt dem. De ville lige snakke med post danmark, 10 minutter efter ringer de tilbage og siger, at de er blevet væk i posten, så de vil sende et nyt par med det samme. Der fik vi en gave med som undskyldning.
    (Jeg handler over nettet)

• #26   10. jan 2009 jeg bestilte noget hjem fra dem og der gik over en måned før jeg modtog det!!! det krævede 4 opringninger før de tog sig sammen!!! D:<

• #27   10. jan 2009 Har heller ikke haft problemer med horze, men derimod med en rideudstyrs forretning nede i nykøbing F.
    Jeg havde i julegave fået et par sikkerhedsjodphurs (vandtætte), vi sparede heldigvis kvitteringen, efter et par måneder gik der hul ved sålen. Mig og min far tog ned til butikken for at få dem byttet, da det ikke kunne være rigtigt at de gik så hurtigt i stykker. Til at starte med mente de at støvlerne skulle sendes ind til et eller andet lager et eller andet sted så det kunne blive undersøgt om de var i stykker.. (det var rimelig tydeligt, da der var hul!) Det ville så ta ca 2 uger, men da jeg arbejdede i stald hverdag kunne jeg jo ikke rigtig undvære dem. Det endte så med at jeg kunne få dem byttet, men de havde bare ikke den samme model længere, så jeg måtte få en læderstøvle i stedet for (og den er jo ikke vandtæt) plus de nye støvler kostede 200 mere.. Heldigvis gik min far så med til at betale overskudsbeløbet, men ligepludselig fik vi så at vide at de altså tog et gebyr på 100 kr for at vaske mine gamle støvler inden de skulle ind på det der lager. Fair nok, jeg spurgte om de så ikke havde en spand vand, for så skulle jeg da nok selv gøre det (de var ikke særlig beskidte). det ville han ikke og sagde det var lige meget. Jamen så tænker jeg jo at han ikke vil ta penge for det, men næ nej, da jeg kigge på kviteringen bagefter ser man lige de der 100 kr for en vask der tar 1 minut.. Var fandeme irriteret, og handler der aldrig igen...

• #28   10. jan 2009 syntes heller ikke de kan gøre for det med dine ridebukser, det kan komme noget på som bare ikke kan vaskes af sådan er det sku med alt tøj især hvidt og lyst tøj,

kan godt forstå du er træt af det med ridehjelmen hvis du virkeligt har passet på den, for fugt kan faktisk godt gøre at det der stof løsner sig , !!

• #29   10. jan 2009 Nu ved du jo ikke hvordan bukserne så ud smiley Men ja, jeg kan godt forstå at de ikke kan gøre...
    Ridehjelmen derimod kan jeg ikke forstå, det er noget møg!!

• #30   10. jan 2009 Nej, jeg forstår dig godt.. Og såmænd også horze, PÅ NOGEN OMRÅDER ..

Kommentér på:
MEGET dårlige service fra Horze!!

Annonce