MEGET dårlige service fra Horze!! {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg vil bare lige fortælle min lille historie fra Horze, og håbe, at andre vil tænke sig om, inden at de køber udstyr derfra..
I sommers fik jeg en ridehjelm og hvide ridebukser i fødselsdagsgave. Desværre passede ingen af delene og jeg måtte bytte det. (Midt i juli) Købte et par ridebukser til 540,- (eller noget i den retning) og en ridehjelm til 600,-.
Allerede efter 2 stævner var bukserne blevet beskidte af mudder, og vi kunne ikke vaske det af. Efter tre måneder havde vi prøvet ALT for at gøre dem hvide igen, og det var bare ikke lykkedes. Cirka samtidig opdagede jeg, at min ridehjelm var gået op i stoffet bagpå, og stoffet krøllede på toppen af den.
Det endte med at jeg tog toget til Horze og spurgte først, om det kunne være rigtigt med bukserne?
Vi snakkede lidt frem og tilbage, og jeg blev lidt irriteret, da hun sagde at sådan var det bare. Jeg havde førhen haft hvide bukser i 3 år, og der var ikke en plet på! Nå, men jeg kunne jo ikke tvinge til at tage hende den.
Hun kradsede lidt op i det der var gået op på ridehjelmen og sagde, at hun kunne tage den ind og lade chefen se på det. Fint fint, jeg var lidt skuffet over det med bukserne, men glad for, at jeg nok fik en ny hjelm. Jeg havde nemlig passet godt på den, og var ikke styrtet eller lignende.
Det var sidst i november og vi satsede på at jeg ville have en ny i løbet af ca 2 uger. Da der ingenting var sket d. 22 december, ringer min mor.
Jae, hendes chef skulle nok lige kigge på den. Suk! De havde altså ingenting gjort.
Min mor ringer igen d. 2 januar, og der sagde damen, at de nu havde bestilt en ny hjem, og hun skulle nok ringe når den var kommet.
D. 9 januar ringer hun og siger at vi kan komme og hente hjelmen - DEN GAMLE. Nu havde chefen kigget, og jeg kunne ikke få en ny - jeg var sikkert bare faldet af.
Den nye var altså aldrig blevet bestilt, og de havde ikke haft kontakt med leverandøren som sagt!
Nu står jeg med min gamle, halvt ødelagte ridehjelm i hånden igen og er møgsur! Det var da noget af en dårlig service.
Desværre har vi ikke længere kvitteringen, ellers var den sendt til leverandøren med det samme..
Min veninde har også et par dårlige historier fra dem:
I oktober var vi sammen i Horze, og hun bestilte et vinterdækken, som de ikke havde på lager, og det skulle derfor bestilles hjem - de ville ringe, når det var kommet. Hun har stadig ikke hørt fra dem!!
I julegave fik hun et par læderstøvler, men de vil ikke give hende pengene tilbage, og hun vil af god grund ikke få bestilt nogen hjem, da vi har dårlige erfaringer med dem.
Jeg er virkelig ved at koge over!
mar 2006
Følger: 177 Følgere: 165 Heste: 5 Emner: 24 Svar: 719
jan 2006
Følger: 91 Følgere: 138 Heste: 6 Emner: 400 Svar: 3.376
okt 2004
Følger: 84 Følgere: 80 Heste: 7 Emner: 30 Svar: 84
mar 2005
Følger: 67 Følgere: 60 Heste: 4 Emner: 61 Svar: 338
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.495
Havde hun kvitteringen.
Det er da også for dumt at smide kvitteringen væk på ridehjelmen, tænk at horze selv over hovedet ville kigge på den så.
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 34 Heste: 4 Emner: 132 Svar: 1.767
Jeg har osse købt Horze egne ridebukser, og jeg har ikke haft problemer med at få den rene. Til gengæld har jeg oplevet et par, som gik op i syningen på læggen, men vi reperede det selv.
feb 2007
Følger: 63 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 20 Svar: 229
dec 2005
Følger: 44 Følgere: 40 Heste: 4 Emner: 22 Svar: 319
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.412
Jgeg købte på et tidspunkt et ulddækken, hvor gjordspænderne rustede/ irede efter en gangs brug. Der var absolut INTET problem i at få det byttet/ få pengene tilbage syns de har en rigtig god service. Har også byttet flere andre ting pga. forkert størrelse osv. Intet der X)
feb 2007
Følger: 63 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 20 Svar: 229
jan 2006
Følger: 91 Følgere: 138 Heste: 6 Emner: 400 Svar: 3.376
Hvis jeg havde fået den efter 1 uge igen, var jeg blevet irriteret, men efter 1½ måned, det kan gøre mig sur!
Jeg har ikke kvitteringen - ja, jeg er en tumpe.
Det havde min veninde til gengæld.
jan 2005
Følger: 70 Følgere: 63 Heste: 6 Emner: 67 Svar: 328
jul 2007
Følger: 34 Følgere: 35 Heste: 11 Emner: 24 Svar: 245
Jeg syns nu også det er normalt at man ikke "kan få" pengene igen (din venindes støvler) men at man kan finde noget andet i butikken, eller få et tilgodebevis...
Jeg må indrømme at jeg ikke kan se det helt slemme i deres opførsel. Men det er for dårligt at der går så lang tid, før i får svar mht ridehjelmen!
jan 2006
Følger: 91 Følgere: 138 Heste: 6 Emner: 400 Svar: 3.376
De andre ting er nogle ting, som bare er lidt trælse, men det er jo ikke nødvendigvis HOrze's skyld
jan 2005
Følger: 70 Følgere: 63 Heste: 6 Emner: 67 Svar: 328
jan 2008
Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
jan 2006
Følger: 91 Følgere: 138 Heste: 6 Emner: 400 Svar: 3.376
jan 2008
Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
Så ville jeg tage initiativet og skrive en klagemail til leverandøren.
jan 2006
Følger: 91 Følgere: 138 Heste: 6 Emner: 400 Svar: 3.376
sep 2007
Følger: 80 Følgere: 68 Heste: 19 Emner: 6 Svar: 1.599
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 20 Svar: 474
Undskyld a det blev lidt forvirrende..
Men det er jo lart at de ikke tager hjelmen retur når du ikke har bonen? Man kan jo ex. heller ikke gå op i deres og bytte ex. en bluse, hvis du ikke har bonen?
sep 2006
Følger: 210 Følgere: 202 Heste: 5 Emner: 124 Svar: 3.603
feb 2007
Følger: 90 Følgere: 84 Heste: 3 Emner: 37 Svar: 752
(Jeg handler over nettet)
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.672
jan 2008
Følger: 55 Følgere: 61 Heste: 8 Emner: 211 Svar: 677
Jeg havde i julegave fået et par sikkerhedsjodphurs (vandtætte), vi sparede heldigvis kvitteringen, efter et par måneder gik der hul ved sålen. Mig og min far tog ned til butikken for at få dem byttet, da det ikke kunne være rigtigt at de gik så hurtigt i stykker. Til at starte med mente de at støvlerne skulle sendes ind til et eller andet lager et eller andet sted så det kunne blive undersøgt om de var i stykker.. (det var rimelig tydeligt, da der var hul!) Det ville så ta ca 2 uger, men da jeg arbejdede i stald hverdag kunne jeg jo ikke rigtig undvære dem. Det endte så med at jeg kunne få dem byttet, men de havde bare ikke den samme model længere, så jeg måtte få en læderstøvle i stedet for (og den er jo ikke vandtæt) plus de nye støvler kostede 200 mere.. Heldigvis gik min far så med til at betale overskudsbeløbet, men ligepludselig fik vi så at vide at de altså tog et gebyr på 100 kr for at vaske mine gamle støvler inden de skulle ind på det der lager. Fair nok, jeg spurgte om de så ikke havde en spand vand, for så skulle jeg da nok selv gøre det (de var ikke særlig beskidte). det ville han ikke og sagde det var lige meget. Jamen så tænker jeg jo at han ikke vil ta penge for det, men næ nej, da jeg kigge på kviteringen bagefter ser man lige de der 100 kr for en vask der tar 1 minut.. Var fandeme irriteret, og handler der aldrig igen...
jun 2005
Følger: 130 Følgere: 127 Heste: 2 Svar: 466
kan godt forstå du er træt af det med ridehjelmen hvis du virkeligt har passet på den, for fugt kan faktisk godt gøre at det der stof løsner sig , !!
jan 2006
Følger: 91 Følgere: 138 Heste: 6 Emner: 400 Svar: 3.376
Ridehjelmen derimod kan jeg ikke forstå, det er noget møg!!
jan 2006
Følger: 91 Følgere: 138 Heste: 6 Emner: 400 Svar: 3.376
MEGET dårlige service fra Horze!!