{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Trailerlæsning! HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har her i søndags været ude og starte mit første stævne. Da min hoppe ikke kan lide at stå i traileren, måtte jeg ride dertil.
Når men altså, vi har ingen problemer med at få hende der op, men lige så snart du forlanger at hun skal blive stående og holder hende fast der inde, ja så panikker hun og sætter sig på røven. Det samme gør hun hvis vi sætter bommen på. Og mig og min mor er simpelhen ved at opgi. Heldigvis er hun kun en låne pony, så hvis ikke vi kan få hende op i traileren og blive stående, ja så ryger hun hjem. Og som sagt var jeg jo til stævne i søndags, hvilket gik så godt, så det er en smule ærgeligt når hesten bare ikke vil blive der inde. Vi tror hun lider af klaustuforbi.
Og jeg sys det er så synd at sende hende tilbage, da hun ellers er en sød hest og man kan alt med hende.
Så ville gerne høre om i havde nogen ideer til hvordan vi skal lære hende at blive stående og ikke panikke når bommen kommer på.. Vi har snakket om måske, det vil hjælpe, hvis der stod en anden hest ved siden af og stod helt roligt..
Når det blev en lidt lang smøre, men håber virkelig i kan hjælpe, da jeg ikke vil sende hende hjem.
Mvh Mie.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailerlæsning! HJÆLP!
Kommentér på:
Trailerlæsning! HJÆLP!

Annonce