{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Op & nedture :O( {{forumTopicSubject}}

Kender i det at man føler sig snydt, og trist. Jeg "byttede" Luna, der skulle være ÅH! så sød, men var et mareridt på 4 ben, der gav mig en voldsom forskrækkelse, 5000,- oveni og Colombo, der var lige til at arbejde videre med. Men her ankom et radmageret skrammet dyr, der havde haft en omtumlet tilværelse, og derfor må lære alt fra bunden af (se ham under min pr.).
Jeg elsker den tossede hest, og nu hvor der er gået ½ år har der været store fremskridt, men også mange rystende ting, bla. var han bange for alt (longe, tøjler osv.) Han drønede rundt som en vanvittig i loge og nervøs ved al kontakt. Han er blevet meget bedre og jeg har brugt oceaner af tid på ham, idag var øv dag, nedtur, han rullede vildt med øjnene og bare det at få rettet dækkenet var for meget for ham, sådan er det engang imellem, og jeg må bare ud til ham senere igen. Men det er hårdt, især at se efterhånden hvad han reagere på, man har gjort ham fortræd, og hvorfor alle de skrammer, da han kom, ikke een skramme siden, jeg græd da det gik op for mig, Colo er nemli ikke klodset.
Ville lige have luft..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Op & nedture :O(
Kommentér på:
Op & nedture :O(

Annonce