{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

op og nedture... uddannelse {{forumTopicSubject}}

Ja.. alle har nedture, men det god eer at der altid kommer engang hvor der kommer opture.. ligenu befinder jeg mig vidst I en nedtur...

forklaring: jeg er under uddannelse som anlœgsgartner. Jeg kan rigtig godt lide at arbejde med planterne og sørge for at de har den bedste vœkst betingelse, MEN ligenu er vi igang med at lœrer at ligge fliser. Og det fungere bare ikke rigtig for mig smiley jeg bliver irriteret når de flyvende hjørner ikke er I vinkel eller snoren ikke er vandret... vi har lige nu en opgave hvor vi skal tegne vores anlœg, hvilket var rigtig fedt lige indtil vi fik af vide at der nœrmest ingen planter måtte vœre I anlœgget, det meste skulle fyldes ud af fliser... jeg havde hovedet fuld af ideer, men efter den ene regl blev mit hovedet tømt som en spand med vand der bliver tippet........ så jae.. jeg spørge nu jer.. hvad synes I jeg skal gøre? Finde noget andet at uddanne mig som eller tage det sure med det søde? Ligenu ar jeg allermest lyst til at blive hjemme fra skole de dage jeg ved vi skal arbejde videre på projektet, alle de andre dage springer jeg nœrmest ud af sengen og er parat til at gå I skole....

Håber der bare en der vil give et lille svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  op og nedture... uddannelse
Kommentér på:
op og nedture... uddannelse

Annonce