1.077 visninger
|
Oprettet:
DayDreamer "DD"
Blogger
26. feb 2013 Følger: 944 Følgere: 3037 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Blogger
26. feb 2013 Følger: 944 Følgere: 3037 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
5 år med op og nedture.. Kom gerne med feedback? {{forumTopicSubject}}
https://www.youtube.com/watch?v=lxxOb8XWgVI&feature=c4-overview&list=UUZ0HkQTIVBh_Yx0OLSk8kmA
For 5 år siden fik jeg mig en lille utilregnelig pony.
For 5 år siden sluttede mit første eventyr og et nyt startede.
For 5 år siden vidste jeg ikke havd vi alt skulle opleve.
Jeg evd godt der intet står i videoen af alt havd vi har været igennem og oplevet, men en eller anden gang for jeg mig vel taget sammen og skrevet det i beskrivelsen.
Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback af videoen
Og gerne forbedringer, dog har jeg kun Imovie til rådighed, så noget der er muligt inden for det program.
aug 2012
Følger: 45 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 397
Blogger
Følger: 74 Følgere: 268 Heste: 3 Emner: 83 Svar: 1.985
Men filmsk har jeg nok en del kritik, dog konstruktivt!
Jeg synes det er en god video, men jeg synes desværre mange af klippene bliver langtrukne og "kedelige". Grunden til kedelige er i "" er, at klippene ikke følger musikken, hvilket kan være besværligt at få det til, men det gør 9 ud af 10 gange videoen lige en tand bedre (-:
Det jeg mener med, at klippene ikke følger musikken er, at når musikken "klipper" i lyden, så klipper klippet ikke. Det er lidt svært at beskrive. Hvis du ser i din video, så er fx det første klip meget langt, hvor musikken "klipper" et par gange. Dette gør, at jeg synes det bliver langtrukken at se på, desværre.
(For at beskrive hvad jeg mener, så kan du se det her i min egen video, hvor musikken og klippene "klipper" samtidigt. Dette er dog primært kun i starten, da timingen failede totalt i slutningen >.< http://www.youtube.com/watch?v=aJHmFngYLq4)
^- det er noget jeg synes gør en video meget mere spændende at se!
Der ud over, så kunne det have været fedt at se en video med jeres udvikling på de 5 år! Dét kunne have været sejt! Men alt i alt, så synes jeg det er en rigtig god video! Hvis det er, så kender jeg en yt-kanal, som vist har nogle guides til Imovie? Hvis det er kan jeg sende den til dig? (-:
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3037 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Mange tak for den konstruktive kritik!
Jeg ville selv gerne have haft noget med hvor man kunne se udviklingen, men desværre for mig, er jeg først begyndt at samle på film og billeder de seneste år, og dem jeg har inden da er væk desværre.
Du må meget gerne linke den Kanal!!
Blogger
Følger: 74 Følgere: 268 Heste: 3 Emner: 83 Svar: 1.985
Ja okay, så er det lidt mere forståeligt, hihi (-: Men hvor ærgeligt med de klip! Det er bare noget bæ at miste klip fra starten af! )-:
Her er kanalen. Imovie guides er ikke det der er mest af, da dem der har kanalen ikke har Imovie alle sammen, så de guides dertil er minimalt. Dog ligger kanalen ofte nyt ud, så mon ikke der engang imellem kommer noget til Imovie (-;
De guides der er allermest af derinde er vist Coloring-guides! (Den farve man kan ligge over alle klippene i diverse, avancerede programmer. Inkl. Imovie) (-:
http://www.youtube.com/user/xxEquineTutorials/videos
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3037 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
5 år med op og nedture.. Kom gerne med feedback?