Forslag til min to år gamle part og jeg? Forslag til min to år gamle part og jeg?
Hej allesammen
Jeg har fået part/passer en sød madglad dreng på 2 år, han er vist noget pinto et eller andet og omkring en 145 cm høj.
Han har i øjeblikket lidt ondt i forbenene (hvis der er nogen generelle grunde til at dette kan ske, så må i meget gerne byde ind, da vi ikke helt ved hvorfor), og vil gerne kunne lave et eller andet sjovt med ham, da han går alene på sygefold.
Har i nogle ting i laver med jeres ungheste, som i kunne foreslå?
Alt fra tricks og ting og sager, men også bare et eller andet jeres hest synes er sjovt at lave, da han efterhånden er blevet så selvstændig, at han sagtens kan trækkes ind fra fold og være lidt alene, uden at blive helt trist og ensom.
Og ellers hvis der skulle være noget der bare generelt er godt for hesten at kunne, inden han skal tilrides.
Alt dette meget gerne med en lille "how to", er skam også frisk på at tage på biblioteket og finde en bog omkring det, hvis i har noget godt.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.972
Hvis den er øm, så tænker jeg det skal løses først før i begynder og bevæge jer for meget rundt :o) Kan være den er øm grundet manglede sål, kan være slid, kan være alverdens ting.
mar 2015
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 27
sep 2010
Følger: 30 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 1.320
mar 2015
okt 2010
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 4 Emner: 4 Svar: 244
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.690
sep 2010
Følger: 30 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 1.320
mar 2015
Hvad mener du med grundlæggende håndtering?
For han kan egentlig alt hvad mine andre parter har kunnet, bortset fra ridedelen selvfølgelig
Forslag til min to år gamle part og jeg?