{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forslag til min hjemmeside
  • #1   18. aug 2008 Link..?

• #2   18. aug 2008 www.aurica.dk

• #3   18. aug 2008 Fandt lige linket i din profil.. smiley Super fin hjemmeside med virkelig brugbart materiale! Synes virkelig det er et godt arbejde du har gjort.

Lige lidt råd, som du selvfølgelig selv bestemmer om du vil følge..

- En god idé kunne være at sætte en neutral ramme på dine billeder, da dette får det til at se mere professionelt ud.
    - Det billede der er øverst på menuen kunne du evt skifte ud med et mere grafisk ét. Hvor dit navn f. eks. er med i.. Skriv hvis du gerne vil have jeg evt. laver et eksempel til dig.
    -På de sider du skriver hvad f.eks. basis grundarbejde indeholder, sæt da punkter foran tingene, da dette "bryder" teksten bedre.

• #4   18. aug 2008 Ja jeg syntes aldeles ikke at du skal sætte en ramme om dine billeder... det er alt andet end prof. Det giver nemlig et helt andet signal.
    Jeg syntes din hjemmeside er fin, men er ikke vild med den menu opsætning. Ved godt at de gratid hjemmesider har sine begrænsninger...

Syntes at dit billede i toppen af siden, skal være ens helevjen igenem siden, og at der hvor du er henne (triks f.eks, bare skal stå som tekst hvor det andet tekst står. Jeg har prøvet og lave et forslag til dig til din top banner, og du må bruge den hvis du vil .... det er op til dig =)

Mit forslag er her :

(link fjernet)

• #5   18. aug 2008 hvis du gerne vil bruge det, så skriv i pb hvad din mail er, så sender jeg den til dig =)

• #6   18. aug 2008 Tjah... jeg har det med din hjemmeside, som med alle andre 123-hjemmesider. det er ikke jeg gider at se på, da den har et meget kedelig udseende.

jeg fostår ikke at folk de bliver ved med at bruge dem. De er dyre og der er mange andre sider til billigere priser, der tilbyder langt pænere "færdigløsninger".

• #7   18. aug 2008 rigtig fin side! Brugte faktisk lang tid på at læse derinde (; Kunne godt lide den! Men måske lidt kedelig af udseende ;D

Kommentér på:
forslag til min hjemmeside

Annonce