Indlæser...
Sortering
Foder - Ny hest som er kræsen Hej Allesammen Sagen er at jeg i går fik min nye hest hjem. Han fik ikke rigtig noget foder udover hø o græs før, me...
Træning
Oprettet:
8. dec 2019
Visninger:
595
Opstaldning Aalborg Øst Halløj! Jeg skal i det kommende år, have min skønne hest til Aalborg. Jeg har lige nu kig på Stald Kroghsgaard og K...
Generel diskussion
Oprettet:
6. dec 2019
Visninger:
873
Bomtræning i dressur Hej HG Jeg har en hest, der keder sig lidt i dressuren. Til gengæld synes han at spring er sjovt. Men da vi har lige...
Træning
Oprettet:
17. nov 2019
Visninger:
652
Hjælp! Adfærdstræning til pony.. Hej derude Har brug for lidt hjælp da jeg virkelig er på bar bund. Sagen er den at jeg er begyndt at ride en meget...
Træning
Oprettet:
12. nov 2019
Visninger:
1.567
Shire som ridehest Jeg er igang med min søgen efter min nye ridehest. Jeg har primært kigget efter en Oldenborg eller Irish Cob. I sidste ...
Generel diskussion
Oprettet:
4. nov 2019
Visninger:
2.738
Erfaringer med udlån af hest Da økonomien har været ret stram det sidste stykke tid, så har jeg ikke kunne lade være med at skænke udlån en tanke, h...
Generel diskussion
Oprettet:
2. nov 2019
Visninger:
993
Instruktøruddannelse i Centreret Ridning Centreret Ridning (CR) er 100% fokus på rytterens opstilling og indvirkning på hesten. Som Centreret Ridning instruk...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
30. okt 2019
Visninger:
914
Din holdning ift ridning/træning af heste. Hej Hg. Ved det er lige lovligt optimistisk af mig, men jeg tænker jeg vil gøre et forsøg alligevel da jeg synes det e...
Off Topic
Oprettet:
30. okt 2019
Visninger:
1.504
Mulighed for øvelse/træning i læsning/losning af hest ifb dyretransport Hejsa, Står og skal på dyretransport kursus om lidt over en uge og så var det jeg tænkte. Det er jo en ting bare at ...
Generel diskussion
Oprettet:
29. okt 2019
Visninger:
652
"Usynlig" klipning For en måned siden klippede jeg min shetlænder fordi han svedte. Jeg klippede på undersiden af halsen og foran på bring...
Generel diskussion
Oprettet:
25. okt 2019
Visninger:
1.393
Søger hest Hej :) Jeg står og søger min nye stjerne, men kan ikke finde nogle heste der interessere mig. Derfor vil jeg gerne ...
Generel diskussion
Oprettet:
19. okt 2019
Visninger:
1.723
Hest hvad skal gøre når jeg har sagt til en hun ikke må ride på min hest for lang tid siden og så har hun gjordt og jeg vil ...
Off Topic
Oprettet:
8. okt 2019
Visninger:
973
Sommergræs Nordsjælland Jeg er lidt tidligt ude :D Men sagen er den, at min veninde og jeg lejer en stald/fold (3 bokse og 3 hektar græsfo...
Generel diskussion
Oprettet:
27. sep 2019
Visninger:
938
Hund og hestefolde. Som nogen ved, har vi købt et husmandssted, det skal sættes i stand og så skal vi bor der, de næste halvtreds år eller ...
Generel diskussion
Oprettet:
23. sep 2019
Visninger:
1.373
KALDER ALLE HESTEFOLK! Hjælp mig med at forbedre hestes forhold under transport! Hej HG Mit navn er Ida og jeg studerer husdyrvidenskab på Københavns universitet. Jeg er igang med et innovationsproje...
Generel diskussion
Oprettet:
23. sep 2019
Visninger:
1.096
hjælp til part kontrakt jeg skal til at lave en part kontrakt, så ønsker hjælp til hvad der skal stå i den angående dækning af skader på hesten...
Generel diskussion
Oprettet:
17. sep 2019
Visninger:
766
Nye sko - halt, men ikke påvirket?? Min hest fik nye sko på i weekenden. Det vil sige ringsko på forben og almindelige bagsko dog med kile i. Han var halt...
Generel diskussion
Oprettet:
9. sep 2019
Visninger:
1.004
Stokbroens Zillion Hej Alle Hvis I kunne tænke jeg at følge med i min nye hest og min udvikling i dressuren, Han er 4 år. Må I med glæ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. sep 2019
Visninger:
768
Stokbroens Zillion Hej Alle Hvis I kunne tænke jeg at følge med i min nye hest og min udvikling i dressuren, Han er 4 år. Må I med glæ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. sep 2019
Visninger:
688
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. sep 2019
Visninger:
804

Annonce