Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
Foder - Ny hest som er kræsen
Hej Allesammen
Sagen er at jeg i går fik min nye hest hjem. Han fik ikke rigtig noget foder udover hø o græs før, me...
Træning |
Oprettet:
8. dec 2019
Visninger:
595
|
Opstaldning Aalborg Øst
Halløj!
Jeg skal i det kommende år, have min skønne hest til Aalborg. Jeg har lige nu kig på Stald Kroghsgaard og K...
Generel diskussion |
Oprettet:
6. dec 2019
Visninger:
873
|
Bomtræning i dressur
Hej HG
Jeg har en hest, der keder sig lidt i dressuren. Til gengæld synes han at spring er sjovt.
Men da vi har lige...
Træning |
Oprettet:
17. nov 2019
Visninger:
652
|
Hjælp! Adfærdstræning til pony..
Hej derude
Har brug for lidt hjælp da jeg virkelig er på bar bund.
Sagen er den at jeg er begyndt at ride en meget...
Træning |
Oprettet:
12. nov 2019
Visninger:
1.567
|
Shire som ridehest
Jeg er igang med min søgen efter min nye ridehest. Jeg har primært kigget efter en Oldenborg eller Irish Cob. I sidste ...
Generel diskussion |
Oprettet:
4. nov 2019
Visninger:
2.738
|
Erfaringer med udlån af hest
Da økonomien har været ret stram det sidste stykke tid, så har jeg ikke kunne lade være med at skænke udlån en tanke, h...
Generel diskussion |
Oprettet:
2. nov 2019
Visninger:
993
|
Instruktøruddannelse i Centreret Ridning
Centreret Ridning (CR) er 100% fokus på rytterens opstilling og indvirkning på hesten.
Som Centreret Ridning instruk...
Arrangementer og Stævner |
Oprettet:
30. okt 2019
Visninger:
914
|
|
|
Din holdning ift ridning/træning af heste.
Hej Hg.
Ved det er lige lovligt optimistisk af mig, men jeg tænker jeg vil gøre et forsøg alligevel da jeg synes det e...
Off Topic |
Oprettet:
30. okt 2019
Visninger:
1.504
|
Mulighed for øvelse/træning i læsning/losning af hest ifb dyretransport
Hejsa,
Står og skal på dyretransport kursus om lidt over en uge og så var det jeg tænkte. Det er jo en ting bare at ...
Generel diskussion |
Oprettet:
29. okt 2019
Visninger:
652
|
"Usynlig" klipning
For en måned siden klippede jeg min shetlænder fordi han svedte. Jeg klippede på undersiden af halsen og foran på bring...
Generel diskussion |
Oprettet:
25. okt 2019
Visninger:
1.393
|
Søger hest
Hej :)
Jeg står og søger min nye stjerne, men kan ikke finde nogle heste der interessere mig. Derfor vil jeg gerne ...
Generel diskussion |
Oprettet:
19. okt 2019
Visninger:
1.723
|
Oprettet:
8. okt 2019
Visninger:
973
|
|
Sommergræs Nordsjælland
Jeg er lidt tidligt ude :D
Men sagen er den, at min veninde og jeg lejer en stald/fold (3 bokse og 3 hektar græsfo...
Generel diskussion |
Oprettet:
27. sep 2019
Visninger:
938
|
|
|
Hund og hestefolde.
Som nogen ved, har vi købt et husmandssted, det skal sættes i stand og så skal vi bor der, de næste halvtreds år eller ...
Generel diskussion |
Oprettet:
23. sep 2019
Visninger:
1.373
|
KALDER ALLE HESTEFOLK! Hjælp mig med at forbedre hestes forhold under transport!
Hej HG
Mit navn er Ida og jeg studerer husdyrvidenskab på Københavns universitet. Jeg er igang med et innovationsproje...
Generel diskussion |
Oprettet:
23. sep 2019
Visninger:
1.096
|
hjælp til part kontrakt
jeg skal til at lave en part kontrakt, så ønsker hjælp til hvad der skal stå i den angående dækning af skader på hesten...
Generel diskussion |
Oprettet:
17. sep 2019
Visninger:
766
|
Nye sko - halt, men ikke påvirket??
Min hest fik nye sko på i weekenden. Det vil sige ringsko på forben og almindelige bagsko dog med kile i.
Han var halt...
Generel diskussion |
Oprettet:
9. sep 2019
Visninger:
1.004
|
Stokbroens Zillion
Hej Alle
Hvis I kunne tænke jeg at følge med i min nye hest og min udvikling i dressuren, Han er 4 år. Må I med glæ...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
2. sep 2019
Visninger:
768
|
Stokbroens Zillion
Hej Alle
Hvis I kunne tænke jeg at følge med i min nye hest og min udvikling i dressuren, Han er 4 år. Må I med glæ...
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
2. sep 2019
Visninger:
688
|
Stokbroens Zillion
Hej Alle
Gruppe Diskussion |
Oprettet:
2. sep 2019
Visninger:
804
|