Indlæser...
Sortering
i er Velkommne til jer det tydeligvis kun tænker på at det er mishandling. med millitary hestene. i er meget velkommne til at tage t...
Generel diskussion
Oprettet:
17. jun 2004
Visninger:
340
Faldet af for første gang igår Igår faldt jeg af min hyps for første gang, øv :-) Skulle bare lige skridte en tur uden sadel. Vi red ned af en lang g...
Generel diskussion
Oprettet:
2. jun 2004
Visninger:
514
Ses min lille hypz! *snøft* Donna skal hele den lange vej til Egtved hestecenter i morn! Hun skal nemlig bedækkes med Imagic PIH 50 og vi bor på sj...
Generel diskussion
Oprettet:
29. apr 2004
Visninger:
331
Min dejlige hest Ville bare dele glæden med jer over hvor stolt jeg er over min lille hyps, nu har vi 2 dage i træk været i skoven alen...
Generel diskussion
Oprettet:
22. apr 2004
Visninger:
277
er det bare mig...????? ..... eller er i andre også træt af at nogle folk køre fobi en med 5 km i timen (når man er på tur..)fordi de er bange ...
Generel diskussion
Oprettet:
11. apr 2004
Visninger:
227
Landsdel, alder o. lign... Hej alle.. Jeg vil endnu en gang lige minde på, at det vil være meget smart, hvis alle (som har lyst) lige skriver dere...
Generel diskussion
Oprettet:
9. apr 2004
Visninger:
179
Fortælle!! Hej! I dag kom min ejer så ud til mig , selvom jeg ikke ville snakke med ham da jeg var ved at spise , fik han et li...
Generel diskussion
Oprettet:
8. apr 2004
Visninger:
254
Hva er han værd....??? Hej....:-) Ja jeg ved godt at der faktisk lige har været et indlæg med det, men nu vil jeg gerne selv have af vide hva...
Generel diskussion
Oprettet:
30. mar 2004
Visninger:
292
Hvad er det dog for et sprog?!? Ja som overskriften siger: Hvad er det dog for et sprog I holder Jer herinde?!? Sikken skam at der tales så groft ti...
Generel diskussion
Oprettet:
23. mar 2004
Visninger:
385
Endnu en FALSK hest! hej... nu var de så min tur til at finde en falsk hyp! araber grew garden, ejes af en anden rytter ude på min ridesk...
Generel diskussion
Oprettet:
19. mar 2004
Visninger:
367
Marts måneds heste Hej allesammen Jeg er nu klar med marts måneds heste. De bliver offentliggjort mandag den 01.03-04 på http;//www...
Generel diskussion
Oprettet:
26. feb 2004
Visninger:
4.242

Annonce