227 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

er det bare mig...????? er det bare mig...?????

..... eller er i andre også træt af at nogle folk køre fobi en med 5 km i timen (når man er på tur..)fordi de er bange for at hesten hopper ud foran bilen..? Hestene bliver sQ mere bange af at folk køre 5 km i timen, så hellere køre 20-30 stykker...! så kan man altså saktens nå at bremse.....! jeg er mega irreteret over det.... ( altså, det skal heller ikke menes sådan, at man skal køre med 100 i timen forbi en, men med en hastighed på omkring 20-30 stykker....)

hvad med jer..?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det bare mig...?????
  • #1   11. apr 2004 det har du fuldkommen ret i...!! der hvor mig og Betina h's heste står køre folk 80-100 km forbi en og det er på små veje det er til at blive sindsyge af!!!!!!!!!!!!

• #2   11. apr 2004 ja...! der er også dem der der tror at de er seje fordi de køre fobi, og dytter helt vildt...! de burde få sig et liv....!

• #3   11. apr 2004 he he... god historie... lykke..... men det er bare det der med at nogle heste når at tænke på at den der røde, blå, grå, grønn eller hvide tinge der traver forbi er farlig....!

• Emilie !
    Emilie ! Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 15
    #4   11. apr 2004 Jeg ved hvad du mener... på den gård hvor Fricka er opstaldet kom der en bil (jeg hvar på vej hjem fra tur i skoven) og den fresede forbi mig... Fricka blev enormt forskrækket og er hunne ræd for gule og meget skriende farvede biler nu (bilen der kørte forbi hvar gul)!

Det er simpelthen uacceptabelt...... og da jeg kom hjem til gården og sad af dyttede bilen og det gjorde Fricka meget bange også!

Så til at bilister: SÆNK FARTEN OG LAD HVER MED AT DYT AF HESTE DE KAN BLIVE HVIRKELIG FORSKRÆKKEDE!!!!!!

Kommentér på:
er det bare mig...?????

Annonce