4.244 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Marts måneds heste Marts måneds heste

Hej allesammen

Jeg er nu klar med marts måneds heste.
De bliver offentliggjort mandag den 01.03-04 på

http;// www.752.dk/hestegalleriet.htm

Så hvis i skal nå at se februars heste igen så kik ind inden mandag.

Grundet den voldsomme interesse for siden og det faktum at den deraf følgende større eksponering i hestegalleriet af nogle bestemte heste har jeg valgt at ændre lid ved udvælgelseproceduren.

Dette betyder bl.a at blandede racer (blandede racer udgør over 20 % af hestene på hestegalleriet) bliver representeret med 6 heste og fra 01.04-04 Dansk Varmblod, Araber og Oldenborg med hver 2 heste .

Derved bliver der kun plads til 6 af de i øjeblikket 15 mindst representerede racer. Disse 6 pladser vil derfor gå på tur mellem de 15 racer

kærlig hilsen bent

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marts måneds heste
  • #1   26. feb 2004 Her er adressen igen da den første var med trykfel

(link fjernet)

• #2   26. feb 2004 Her er adressen igen da den første var med trykfel

(link fjernet)

• #3   26. feb 2004 Hej Lone

Nej, det er ihvertfald ikke for at låne billeder til andre formål end den lille thumbnail jeg bruger på siden, som du ser linker thumnailen tilbage ti hestegalleriet og billednee bliver med garanti ikke anvendt andre steder.

Konkurence, ja det kan du godt kalde det, der er i hvertfald mange af hestegalleriets brugere der har tilkendeguvet at de gern vil have deres hest med, om det er for "konkurencens skyld eller det bare er for at få sin hest extra eksponeret. det ved jeg ikke .

Jeg syntes bare det var en sjov ide, og jeg kan forstå at hestegalleriet.dk bakker 100 % op om ideen.

kærlig hilsen bent just

PS jeg troede ellers du havde forladt siden, hvilket jeg da ellers syntes var en mega dårlig ide.

Hvordan man opstalder sine heste er da fuldstændig ens egen sag, så længe hesete har det optimalt.

Jeg, som kun interesserer mig for dem som kæledyr og så lidt avl (Gotlands Russ) foretrækker at have mine som fritgående, men det kan jeg jo også sagtens med en tre fire stykker, Har man derimod mange konkurenceheste så ville den form for hestehold jo være fuldstændig utopisk både med hensyn til pelspleje og pladsforhold og tidsforbrug m.m

(link fjernet)

• #4   26. feb 2004 Hej igen Lone

Ja jeg har vist misforstået noget, måske var det jeres logo der lignede hinaanden

Ja der er en del småpigesnak herinde :

"jeg køber altid mærkevare... tre af hver... flere tusind kroner stykket.... bruge hele sin løn .... men ingen hest .... ingen profil.... ingen ting

Ja undskyld hvis jeg er lidt sarkastisk

men jeg ser faktisk mer op til den pige (eller dreng) der lægger al sin energi på omgangen med hesten end hun på sin velspækkede bankbog.

med hensyn til min hjemmeside så vælger jeg selv hvilke heste jeg vil promovere, ud fra forskellige kriterier; racens reprasentation på hestegalleriet.dk, hestens bedømmelser, udfordringer og ikke at forglemme: er der et godt billede af hesten. Men jeg er da sikker på at også dine flotte Oldenborgere få chancen en dag. Jeg går lige ind og gir dem et lille puf fremad

kærlig hilsen bent

Kommentér på:
Marts måneds heste

Annonce