29. nov 2003 Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Faldet af for første gang igår {{forumTopicSubject}}
Igår faldt jeg af min hyps for første gang, øv Skulle bare lige skridte en tur uden sadel. Vi red ned af en lang grus sti bag vores folde, han var lidt frisk fordi der gik en anden hest ca 400 m foran os og insekterne drillede ham.
Da vi er kommet ca 500m ned af stien og den anden hest er forsvundet om et hjørne, drejer han hovedet og 2 m fra os inde på folden mellem træerne står staldens køer og glor på os
Force panikkede, drejede rund stående på bagbenene og for tailbage mod stalden, jeg var rigtig bange for at falde af, da jorden der er meget hård.
Nede for enden hvor man drejer ned mod stalden er der et træ led og hullet er kun lige omkring 1m bredt, ikke meget i vild galop.
Han stoppede dog ved ledet, men lige så snart jeg rørte tøjlen flippede han igen og begyndt at bakke og hoppe. Jeg ville hoppe af og berolige ham, men lige idet jeg vil svinge benet over bukker han, og så´lå jeg der altså
Force løb hjem til stalden. Jeg har skrabet begge mine albuer og har en hævelse på det ene knæ, men er glad for at jeg havde hjelm på.
Jeg lidt lettet, for nu har jeg faldet af ham, og der skete ikke noget voldsomt er nu også lidt stolt over at jeg holdt mig fast under den vilde løbetur og glad for at jeg ikke faldt af der for jorden var meget hård og der var grøfter på begge sider.
Signe
feb 2004
Følger: 69 Følgere: 63 Heste: 3 Emner: 240 Svar: 1.426
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Signe
Faldet af for første gang igår