511 visninger
|
Oprettet:
Faldet af.. {{forumTopicSubject}}
Jeg er faldet af for første gang i dag... Jeg faldt af Pretty.. xD
Jo, vi kan ikke rigtig ride så jeg kom der op bare for at skridte lidt uden sadel, mens ville min mor muge ud.. Også kom der en mand med hø til sine får, som Pretty gerne ville have... Også gik hun hen mod leddet og jeg sagde stop og lagde an til parade.. Så stoppede hun, jeg lænte mig forover og klappede hende og så stak hun hovedet ned i jorden for at græsse, og så glider jeg hele vejen ned af hendes hals.. ;D Slog kun min arm lidt.. xP
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.702
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Er faldt af en halv million gange på meget dumme måder :b
Fx. er jeg hoppet op på Stebbi, men fik for meget fart på, og gled direkte ned på den anden side :b
Og har også engang skulle springe på Braveheart (Slettet herindefra pga. salg), og så faldt jeg af i det samme hjørne, på den samme måde 6 gange i træk xD Fordi vi lige var kommet over en kombination, og så lagde han først an til at stoppe, så jeg var klar på det, men så drejede han alligevel og så røg jeg af :b
^ Begge gange var uden sadel.
nov 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 209 Svar: 3.604
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 141 Heste: 4 Emner: 284 Svar: 1.984
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.578
Så havde jeg en lille part og vi skulle springe. I forvejen er jeg bange når jeg springer og er ikke god til det + at ponyen bukkede meget. Så 3 gange i træk bumpede jeg ned på jorden:)
Og 2 gange er jeg faldet af en shetlænder:) En gang efter en galop og den anden gang i trav på grussti, spørg mig ikk hvorfor:)
- Men det sjoveste var nok da jeg en dag skulle af en pony på en grussti. Ved ikke hvordan jeg prøvede at komme ned men jeg mistede balancen og bakkede baguid og BUM så sad jeg der:) Haha, så komisk.
mar 2007
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 187 Svar: 897
2 gange på kasper
1 gang på tor
0 gang på Markus
3 gang på nogle ride skoleheste.
det værste var siste gang jeg faldte af
det var hvor jeg red på Kasper bare i rebgrime der røg jeg først om så jeg slog hovdet på kryset så blev ham benge så hoppede han så jeg røg frem og så landte jeg på hoved fik og meget slem hjernerøstelse
nov 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 1.037
Er aldrig kommet virkelig til skade, men blev i foråret trådt på benet efter jeg var blevet bukket af og mit ben hæver stadig ret meget op og gør ondt, har været til læge og fysioterapeuter, nu er turen kommet til speciallæge...
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Faldet af..