{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Faldet af.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er faldet af for første gang i dag... Jeg faldt af Pretty.. xD

Jo, vi kan ikke rigtig ride så jeg kom der op bare for at skridte lidt uden sadel, mens ville min mor muge ud.. Også kom der en mand med hø til sine får, som Pretty gerne ville have... Også gik hun hen mod leddet og jeg sagde stop og lagde an til parade.. Så stoppede hun, jeg lænte mig forover og klappede hende og så stak hun hovedet ned i jorden for at græsse, og så glider jeg hele vejen ned af hendes hals.. ;D Slog kun min arm lidt.. xP

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Faldet af..
  • #1   9. jan 2008 hihi det lyder godtnok komisk xD

• #2   9. jan 2008 Haha, så er der kun 99 gange tilbage xD
    Er faldt af en halv million gange på meget dumme måder :b

Fx. er jeg hoppet op på Stebbi, men fik for meget fart på, og gled direkte ned på den anden side :b

Og har også engang skulle springe på Braveheart (Slettet herindefra pga. salg), og så faldt jeg af i det samme hjørne, på den samme måde 6 gange i træk xD Fordi vi lige var kommet over en kombination, og så lagde han først an til at stoppe, så jeg var klar på det, men så drejede han alligevel og så røg jeg af :b

^ Begge gange var uden sadel.

• #3   9. jan 2008 Det vat det også.. xP

• #4   9. jan 2008 Forstuvet en finger (:

• #6   9. jan 2008 En gang faldt jeg af nede på vores spring bane fordi Marquis ik vil over springet også sad jeg fast i stigebøjlen også blev jeg slæbt efter .. godt nok Var det kun en meter jeg blev slæbt men da jeg landede ude i højrnet Landte jeg på en sten ! Lige midt i Rø*en

• #7   9. jan 2008 Efter utallige år uden at være faldet af skulle jeg op på en pony uden sadel. Ved ikke hvad der skete, men hun blev vidst forskrækket (blev 'kastet' op) og så fes hun ellers bare afsted og jeg var ikke nået op så jeg fløj ned i jorden:)

Så havde jeg en lille part og vi skulle springe. I forvejen er jeg bange når jeg springer og er ikke god til det + at ponyen bukkede meget. Så 3 gange i træk bumpede jeg ned på jorden:)

Og 2 gange er jeg faldet af en shetlænder:) En gang efter en galop og den anden gang i trav på grussti, spørg mig ikk hvorfor:)

- Men det sjoveste var nok da jeg en dag skulle af en pony på en grussti. Ved ikke hvordan jeg prøvede at komme ned men jeg mistede balancen og bakkede baguid og BUM så sad jeg der:) Haha, så komisk.

• #9   9. jan 2008 er falde "kun" falden 6 gang af ponyer/hest og har redet i ti år ca.
    2 gange på kasper
    1 gang på tor
    0 gang på Markus
    3 gang på nogle ride skoleheste.

det værste var siste gang jeg faldte af
    det var hvor jeg red på Kasper bare i rebgrime der røg jeg først om så jeg slog hovdet på kryset så blev ham benge så hoppede han så jeg røg frem og så landte jeg på hoved fik og meget slem hjernerøstelse smiley

• #11   9. jan 2008 den mest komiske situation hvor jeg faldt af var i juni tror jeg.. jeg red på en rigtig varm hest og der var nogen der havde ladet en longepisk ligge på ridebanen og havde ikke set den før jeg steg op, så tænkte hvad pokker... Så skulle vi lave en volte, i skridt, og det passede med at hun skulle gå over longepisken.. jeg tænkte at nu bliver hun sikkert forskrækket så sætter mig godt i sadlen forberedt på lidt af hvert og hun går lige så pænt over. Jamen dog, god hest tænker jeg og slapper af! og så kom hun vist i tanke om at vi lige havde passeret noget farligt og laver et spjæt, så jeg flyver af og lander lige på bagen - flad af grin smiley

Er aldrig kommet virkelig til skade, men blev i foråret trådt på benet efter jeg var blevet bukket af og mit ben hæver stadig ret meget op og gør ondt, har været til læge og fysioterapeuter, nu er turen kommet til speciallæge...

• #12   9. jan 2008 Min veninde har brækket lille fingeren ved at falde af Stebbi xD Utroligt at man kan lande med lillefingeren først ? >.<

Kommentér på:
Faldet af..

Annonce