{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.663 visninger | Oprettet:

Negl faldet af {{forumTopicSubject}}

Pænt herligt overskrift, men det er altså tilfældet.

Min pony kom ved et uheld og min egen skyld, til at tygge i min finger = et stk lilla negel der efter noget tid faldt af.

Nu har jeg så 1 stk pænt grim negel der ikke rigtigt ligner en negl.

Nogen der har prøvet noget lign. og ved om man får en normal negl ud af det på noget tidspunkt eller om der skal proppes en fake oven på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Negl faldet af
  • #1   11. okt 2016 tænker den nok skal vokse ud, man fjerner jo til tider negle ved lægen, så det er bare at vente på den vokser ud smiley

• #2   11. okt 2016 Jeg tillod mig at Google dit spørgsmål for at se om jeg lige kunne give et svar (Thank God for Google). smiley

Men ifølge andre der har mistet negle på en eller anden måde, er den vokset ud igen, selvom det godt kan tage tid. Et sted stod der at det havde taget en 8 måneder at få sin storetå negl igen, men tænker at det nok er lidt det samme. smiley

Så væbn dig med tålmodighed, hold selvfølgelig øje med om der skulle opstå betændelse og lad være med at pille. smiley

Du kan eventuelt købe en handske, for kom lige i tanke om at min storesøster vist også mistede en negl på et tidspunkt og hun havde sådan en speciel handske hun havde på. smiley

Håber det hjalp bare en smule. smiley

• #3   11. okt 2016 Jeg fik trådt min storetå negl af, for nogle år siden, den er tilbage, men ser dog lidt spøjs ud haha

• #4   11. okt 2016 Rolig nu, den vokser ud igen. smiley
    Har før fået lukket en dør over min finger hvor neglen blev blå og faldt af, neglen voksede fint ud igen men den har en lidt anden form end de andre smiley Men den kommer igen, bare rolig smiley

• #5   11. okt 2016 Altså da jeg fik revet min storetås negl af så voksede den ud uden at hænge ved huden under så for mig tog det næsten 2 år før at den så normal ud igen

• #6   11. okt 2016 den kommer igen; og kommer til at se rimelig normal ud. men tager rigtig lang tid.
    har selv haft mistet en negl på en storetå pga en hest trådte på mig.
    der gik næsten 1 år før der var en normal negl igen.

• #7   11. okt 2016 Har også prøvet at miste negle på både hænder og tær, de er alle vokset ud igen.

• #8   11. okt 2016 Min mor er fodterapeut, så hun ved en del. Da jeg var mindre, fik jeg min finger i klemme i en bildør. Der ''rev/klippede'' min mor neglen af, og så voksede den ud igen, den havde bare en mere oval form end mine andre negle som er mere runde i det smiley

• #9   11. okt 2016 Jeg har også mistet adskillige negle på både hænder og fødder, hovedsageligt i bildøren og almindelige døre
    Det er godt nok nogen pr siden nu, men alle mine negle ser normale ud og opfører sig normalt smiley

• #10   11. okt 2016 Min negl faldt helt af en lille måned tilbage, efter den blev trådt på af hesten for omkring 6-8 måneder siden.. Den næste er langt fra vokset ud endnu. Tager sin tid, men komme frem igen skal den nok smiley

• #11   12. okt 2016 En tidligere hest trådte mig på neglen for 9 år siden. Den har vokset ud igen, men ligner overhovedet ikke en normal negl og er en stor gene for mig så jeg ikke ønsker at vise den eller gå i bare tæer.. Men andre har haft succes, så nok bare mig der er uheldig..

Mvh TT

• #12   12. okt 2016 Jeg har mistet stortå neglen et par gange, ved at blive trådt på, men den er vokset ud og den ligner sig selv igen, det kommer måske an på hvordan neglen bliver skadet om den vokser ud som "sig selv" igen

Kommentér på:
Negl faldet af

Annonce