{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Faldet af.. xP {{forumTopicSubject}}

Jaa, idag er jeg faldet af Pretty har bar elige brug for at fortælle jeg hvad der er sket!

Joo, jeg red rundt på ridebanen sammen med Tyra, hvor der så kommer kørende en trailer forbi ude på grusvejen, som hopper helt vildt.. Pretty har set traileren og jeg er sikker på at Tyra vil blive bange for den, men nej.. Pretty sætter i galop og laver 2-3 KÆMPE! bukkespring, jeg flyver i en bue op og ryggen og hamrer med 180 kilometer i timen med ryggen og hovedet ned i jorden, kigger over mod Pretty som Trine (Tyra's ejer) har fået fat på og hun trækker rundt med dem.. Så kommer min mor og Kim løbende, jeg er gået ud fra ridebanen og ligger med meget ondt i ryggen, Kim trækker rundt med Pretty og mor kommer over til mig, jeg får sundet mig, går jeg over og kysse/klapper Pretty, og min mor rider lidt på Pretty, og galopper også lidt.. Så kommer jeg op igen hvor min mor trækker mig.. Jeg kan ikke styre selv.. Har så sk*de ondt i ryggen og hovedet!

Men det bedste ved det er, at jeg kun mangler 98 gange! Hvor mange gange er i faldet af?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Faldet af.. xP
Kommentér på:
Faldet af.. xP

Annonce