Indlæser...
Sortering
Bor du på Lolland-falster? KIG HER!!! Hej jeg søger Nevada som bliver/blev ejet af en ung på ved navn Maria Pris! Lidt om ham: Han var brun, tyk, rigtig fræ...
Generel diskussion
Oprettet:
29. apr 2004
Visninger:
230
Pasofino Muqsi??? Jeg er ikke helt dikker på at denne hest er falsk. Men prøv at tjek billederne. Det er jo bestemt ikke den samme hest p...
Generel diskussion
Oprettet:
29. apr 2004
Visninger:
366
65 nye brugere oprettet den sidste uge hvor mange tror i der har hest med 18 sådan er det bare....... Kærlig hilsen bent
Generel diskussion
Oprettet:
28. apr 2004
Visninger:
253
BETINA H... hvor er du?????? Betina er du her endnu?????? hvis du er så skriv i det andet emne.. det der: #Christina hvor er du?" eller nej.. det he...
Generel diskussion
Oprettet:
27. apr 2004
Visninger:
108
kik dog inden i byder velkommen jeg KAN ikke forstå at i ikke lige bruger 2 sek. på at læse hvad der bliver skrevet under hestene når de prøver at opre...
Generel diskussion
Oprettet:
25. apr 2004
Visninger:
617
alle sammen *!kig her!* hej jeg har fået nye billeder ind... det er dem hvor der står taget d. 25-4-2004 hvis i ikk har givet stella en karakte...
Generel diskussion
Oprettet:
25. apr 2004
Visninger:
146
hvem er fra Distrikt 14 jeg vil bar gerne vide hvem her inde fra der er fra Distrikt 14 det er jeg nemlig jeg er fra Jetsmark rideklub hvor er...
Generel diskussion
Oprettet:
25. apr 2004
Visninger:
114
Udfordrings turnering. Hej allesammen Jeg sad lige og fik en ide. Hvad med at sætte en turnering op i udfordringer. I første omgang g...
Generel diskussion
Oprettet:
25. apr 2004
Visninger:
686
søger billeder til opgave Hejza jeg er igan med en opgave om heste. Jeg skal lave en bog hvor jeg så senere skal til dyrskue.. Det hedder også 4H...
Generel diskussion
Oprettet:
25. apr 2004
Visninger:
266
nogen der vil skrive jeg er en frisk pige på 15år og jeg har en pony som lige har været halt i næsten 2½måned er det stadig. SÅ er der ...
Træning
Oprettet:
23. apr 2004
Visninger:
355
Til jer som jeg vil tegne for Jeg har været sløj den sidste uge, og i går og i dag er faktisk de første dage hvor jeg føler mig frisk. Jeg går igang...
Generel diskussion
Oprettet:
23. apr 2004
Visninger:
342
Kan nogen mon hjælpe mig? Jeg søger lidt information på 2 new forest ponyer. Den første hedder Hallinds Moonlight og er født i 1999. Moonlight...
Avl
Oprettet:
23. apr 2004
Visninger:
1.145
Min dejlige hest Ville bare dele glæden med jer over hvor stolt jeg er over min lille hyps, nu har vi 2 dage i træk været i skoven alen...
Generel diskussion
Oprettet:
22. apr 2004
Visninger:
278
Britta h *kig* Jeg syntes lige du skal se nederst i dette emne.. Om hvor dumme og irreterendene vi er, og at vi bare skal skride, det ...
Generel diskussion
Oprettet:
22. apr 2004
Visninger:
315
Islandskeheste - historie.. Jeg ku ikk komme ind på emnet så her er det igen :) De islandske hestes fjender… Allsvinn og hans flok kom tölt...
Generel diskussion
Oprettet:
22. apr 2004
Visninger:
770
Islandskeheste - historie.. Jeg ku ikk komme ind på emnet så her er det igen :) De islandske hestes fjender… Allsvinn og hans flok kom tölt...
Generel diskussion
Oprettet:
22. apr 2004
Visninger:
663
Historien De islandskehestes fare. Ja nu bliver der nok ikke skrevet mere i dag... :) De islandske hestes fjender… Allsvinn og hans flok kom tölte...
Generel diskussion
Oprettet:
22. apr 2004
Visninger:
735
Tandlæge Hurra Hurra, så er dagen kommet, hvor Homestyle, skal have besæg af tandlægen. Jeg er MEGET spændt, da Homestyle jo er ...
Generel diskussion
Oprettet:
22. apr 2004
Visninger:
213
Foruroligende statestik Jeg elsker statestik , så derfor prøvede jeg lige og se hvordan det er gået med de sidste 1250 heste der har forsøgt op...
Generel diskussion
Oprettet:
21. apr 2004
Visninger:
202
Så er alt det jeg har skrevet samlet.. Ja nu e rdet i et indlæg.. De islandske hestes fjender… Allsvinn og hans flok kom töltendene gennem den hårde sne...
Generel diskussion
Oprettet:
21. apr 2004
Visninger:
990

Annonce