{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Udfordrings turnering. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg sad lige og fik en ide.

Hvad med at sætte en turnering op i udfordringer.

I første omgang går ideen ud på, st de som er interessered tilmelder sig via e-mail til mig.

Jeg sætter så en eller flere turneringer op (hvor man "kæmper" alle mod alle) Hvis der er tilmeldinger nok til flere turneringer , vil jeg sammensætte dem i forskellige klasser bestemt af de bedømmelses point brugerne har givet hver enkelt hest.

Hvis ideen bliver til noget , så vil jeg indrette en hjemmeside med resultater, stillinger og links til hver enkel hest og hver enkel udfordring.

kom med jeres kommentarer til ideen, gerne med yderligere forslag til hvordan det kunne gøres.

Kærlig hilsen bent

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udfordrings turnering.
  • #2   25. apr 2004 Ja, det høres kjempebra ut :0) Hvis det blir noe av vil Jeg (eller Urvill da) veldig gjerne være med....

• #3   25. apr 2004 jeg vil også gerne være med/ Chianti og Zarka vil gerne smiley

• #4   25. apr 2004 Det lyder ski som en rigtigt god ide` :o)

Vi vil osse gerne deltage (Dark Amigo og Blackie)

• #5   25. apr 2004 I´ste runde i udfordringsturneringen er nu klar

Følgende 7 heste deltager i en alle mod alle runde:

DV Cherella
    Fjordhest Urvill
    Islænder  Alda
    Traver Chianti
    Gotlands Russ Freja
    Welsh Cob   Flika
    Islænder  Blackie

Hjemmesiden med turneringen ligger på www.752.dk/1.htm

I skal selvfølgelig selv sætte udfordringerne i gang efterhånden som i ledige udfordringer.

Når udfordringen er færdig skal vinderen raportere resultatet på udfordring@752.dk

I tilfælde af uafgjort er det førstnævntes pligt at indrapportere resultatet til ovenstående adresse.

Da udfordringerne løber paralel med alle andre udfordringer er det NØDVENDIGT at i skriver RUBDE NR . i tekstfeltet under udfordringen.

Hvis i er i tvivl om noget så er i altid velkone til at skrive til mig her i forum eller på adressen udfordring@752.dk

Kærlig hilsen Bent

Kommentér på:
Udfordrings turnering.

Annonce