Udfordrings turnering. {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Jeg sad lige og fik en ide.
Hvad med at sætte en turnering op i udfordringer.
I første omgang går ideen ud på, st de som er interessered tilmelder sig via e-mail til mig.
Jeg sætter så en eller flere turneringer op (hvor man "kæmper" alle mod alle) Hvis der er tilmeldinger nok til flere turneringer , vil jeg sammensætte dem i forskellige klasser bestemt af de bedømmelses point brugerne har givet hver enkelt hest.
Hvis ideen bliver til noget , så vil jeg indrette en hjemmeside med resultater, stillinger og links til hver enkel hest og hver enkel udfordring.
kom med jeres kommentarer til ideen, gerne med yderligere forslag til hvordan det kunne gøres.
Kærlig hilsen bent
apr 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 1 Emner: 10 Svar: 26
jan 2004
Følger: 79 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 165 Svar: 2.466
feb 2004
Følger: 46 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 115 Svar: 693
Vi vil osse gerne deltage (Dark Amigo og Blackie)
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
Følgende 7 heste deltager i en alle mod alle runde:
DV Cherella
Fjordhest Urvill
Islænder Alda
Traver Chianti
Gotlands Russ Freja
Welsh Cob Flika
Islænder Blackie
Hjemmesiden med turneringen ligger på www.752.dk/1.htm
I skal selvfølgelig selv sætte udfordringerne i gang efterhånden som i ledige udfordringer.
Når udfordringen er færdig skal vinderen raportere resultatet på udfordring@752.dk
I tilfælde af uafgjort er det førstnævntes pligt at indrapportere resultatet til ovenstående adresse.
Da udfordringerne løber paralel med alle andre udfordringer er det NØDVENDIGT at i skriver RUBDE NR . i tekstfeltet under udfordringen.
Hvis i er i tvivl om noget så er i altid velkone til at skrive til mig her i forum eller på adressen udfordring@752.dk
Kærlig hilsen Bent
Udfordrings turnering.