{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
230 visninger | Oprettet:

Bor du på Lolland-falster? KIG HER!!! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg søger Nevada som bliver/blev ejet af en ung på ved navn Maria Pris! Lidt om ham:
Han var brun, tyk, rigtig fræk, gik MA i spring, havde mange unoder, en køn pony, 1.37-38 stg. og ellers en super pony!
Han stod opstaldet hos min nabom hvor jeg red ham i ca. 3 uger så blev han flyttet til Lolland-falster og siden har jeg intet hørt. Jeg savner ham selvom han ikke var min men det var nogle gode uger jeg havde samn med ham og vil derfor gerne vide hvor i verden den lille brune vallak blev af!
Kine!
Ps skriv os selvom du er i tvivl!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bor du på Lolland-falster? KIG HER!!!
  • #1   29. apr 2004 Hej Kine
    Jeg bor på Lolland. Ved du evt. hvor på Lolland han kom til ? var det evt. et ridecenter, eller hos en privat?.
    Jeg skal prøve at tjekke om jeg kan finde ud ef noget, og evt. finde en med det navn. *ss*

• #2   29. apr 2004 Hej Britta! Jeg ved ærlig talt intet! Det er det der er lidt trist! Men 1000 tak! Prøver at spørge hendes gamle springtræner! Hun må vide noget (håber jeg) for jeg vil så gerne se ham igen!
    Kine!

• #3   29. apr 2004 Her er en michael Pris, fra Maribo, måske det kan være hans datter? tlfnr. : 30320079

Så er der en Sara liri Pris, evt. hendes datter, hun er fra Køge: tlf.: 20252406

Eli heinrich pris fra store heddinge: tlf: 22941503

Det er dem jeg kan finde som hedder Pris til efternavn. Men der er ihvertfald en fra Maribo, som er på Lolland. Du kan jo evt. ringe, måske det er noget familie for Pris er ikke så almindeligt et navn.
    Held og lykke med jagten

• #4   29. apr 2004 Tak men hun er nok kun 17-18 å i dag! Men tak for hjælpen jeg søger videre! Prøver evt at finde hendes mobil nummer hos nogle af hendes gamle venner som står hos min nabo (Louise med Moonbeam)
    Kine!

Kommentér på:
Bor du på Lolland-falster? KIG HER!!!

Annonce