Indlæser...
Sortering
Jeg bliver så bange) : Ja , jeg bliver bare så bange når min hest løber pisse hurtig over springet. Også tænker i ´´Sikke en tøs´´ Men nej , j...
Off Topic
Oprettet:
19. nov 2006
Visninger:
147
Stævne på pony men over 16 år Jeg læste det indlæg om stævne i mariager rideklub og tænkte på om det var noget for mig og min fjordhest men må jeg de...
Generel diskussion
Oprettet:
19. nov 2006
Visninger:
279
Jeg er bare SÅ stolt (stævne) ja nu er mit første indendørs stævne så overstået. (mit 3 stævne i alt).... og jeg har aldrig været mere stolt... Fr...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
19. nov 2006
Visninger:
411
Vilhemsborg? Nogen der skal starte stævne på Vilhemsborg 17? Det er spring landsstævne mener jeg :P
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
18. nov 2006
Visninger:
243
Første dag i min stævne så er den første dag i mit første indendørs stævne overstået, så mangler vi bare i morgen ( det var mit 2 stævne udenby...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
18. nov 2006
Visninger:
492
Hørning ridestævne nogle der skal til spring stævne i hørning på søndag ?
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
16. nov 2006
Visninger:
231
Hva synes i om denne her stil ? Den store dag! Camilla sad ved morgenbordet. Hun vare ved at få morgenmad sammen med sin for...
Off Topic
Oprettet:
15. nov 2006
Visninger:
764
stævne i weekenden, hjælp er nervøs ja som overskriften siger, så skal jeg til stævne i weekenden, på aalestrup rideklub... det er et venskabs stævne..... ...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
15. nov 2006
Visninger:
301
bedste oplevelse (stævner) Hvad er jeres bedste oplevelse til et stævne ? min ALLER bedste oplevelse var da jeg vandt Bornholmsmesterskabet 2 ...
Off Topic
Oprettet:
13. nov 2006
Visninger:
486
venskabsstævne i aalestrup hejsa jeg sad og tænkte på om der er nogen af jer heste tøser her inde som skal med det venskabs stævne i aalestrup?...
Generel diskussion
Oprettet:
11. nov 2006
Visninger:
136
Fyr (stævne) Hejsa.. :) er der nogle af jer der var på fyr (fyensrideklub) i dag..?der var kæmpe spring stævne .. :) chalotte lu...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
4. nov 2006
Visninger:
374
jeg røg på sygehuset, øv puhada lige en lille historie om, at det KAN gå galt, men man stadig kan være heldig... igår var jeg til spring-træn...
Generel diskussion
Oprettet:
4. nov 2006
Visninger:
303
stævne tøj HJÆLP hejsa . venligst ingen linkl da jeg ikke fatter det ! hva er reglerne for tøj i spring stævne ? er det tilladt at h...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
30. okt 2006
Visninger:
925
Spring er der nogle relger i spring for så vil jeg gerne lige høre dem jeg skal til mit først spring stævne på felix og skal j...
Off Topic
Oprettet:
30. okt 2006
Visninger:
128
Stævne steder ja jeg skal nok op og starte et lille spring stævne, på molly, men kan bare ikk finde noget sted at kigge efter det hen...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
29. okt 2006
Visninger:
238
Halt Jeg ska' til stævne her på søndag. Men igår da jeg var til træning i spring, trådte Wonder, hendes ene sko af.. Så her ...
Off Topic
Oprettet:
27. okt 2006
Visninger:
125
Nørre Hostrup den 20-22/10 ja, der er D-stævne i Nørre Hostrup rideklub(NHR) DEN 20-22/10 I spring og dressur, og for hest og pony jeg skal derhe...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
7. okt 2006
Visninger:
234
ET lyspunkt fra weekendens stævne Ja - nok også det eneste lyspunkt der var, i denne weekend Var til stævne i Dalum, det mest katastrofale jeg en...
Generel diskussion
Oprettet:
2. okt 2006
Visninger:
237
Stævne resultater :) Kaon wekeend på ØGR :) Vores første stævne sammen :) Red LB3 til 65 % og en LA1 til 63 %. Vandt i øvrigt en 2. plads ...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
1. okt 2006
Visninger:
369
Tømmerup & Dalum Hej. er der nogle herinde fra der skal til dalum og tømmerup rideklub og starte? Dalum er c-stævne i spring for pony...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
26. sep 2006
Visninger:
241

Annonce