{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

Jeg er bare SÅ stolt (stævne) {{forumTopicSubject}}

ja nu er mit første indendørs stævne så overstået. (mit 3 stævne i alt).... og jeg har aldrig været mere stolt...

Fredag aften kl 4 kørte vi mod aalestrup hvor stævnet var. jeg havde nemlig fået lov til at bruge deres haller om aftenen.

lørdag morgen vågnede jeg kl lort. kunne ikke sove fordi jeg var så nervøs... tror jeg var på toilet 30 gange, hvis ikke mere....

jeg lagde ud med en LE i spring, en MET B0 (fejlfri runde giver en rød/blå roset)... og jeg havde en fejlfri runde... dvs jeg vandt min FØRSTE roset... jeg var PAVE stolt---

Da jeg så skulle ride LD var jeg NOGET nervøs. for der var nogle sving jeg ikke var helt sikker på.... det var en MET A (hovedrunde på tid)... og jeg havde 4 fejl. for skridtene passede ikke hen mod spring nr 2, så hun ville springe 4 meter før, så jeg holdt hende tilbage, men så stoppede hun næsten helt, MEN hoppede alligevel.. så hun pillede en bom. men resten var fejlfri. så jeg var første uplaceret.... det SURESTE var at hende som fik 2. pladsen havde tiden 48.83 og min var 48.93 FUUUCK hvor nederen smiley

søndag (idag) var jeg ikke nær så nervøs.

Min LE havde jeg igen fejlfri, så der fik jeg endnu en fiiiin roset...

LD var en MET B4 (flyvende omspringning).. jeg var meget nervøs for her til stævnet er det jo første gang jeg har startet LD... Men jeg kom fejlfri igennem hovedrunde OG omspring og havde tiden 21.12 i omspring....

jeg havde faktisk droppet at få placering.. så skulle lige til at stige af, da de siger mit navn i højtaleren (OG VI VIL GERNE SE SANDIE LAUSTEN PÅ ISABELLA AF MINDET TIL PRÆMIE OVERRÆKKELSE) hvaaaaaaad*??

jeg fik en 3 plads ud af 11 i klassen

er PAVE stolt af min lille dejlige hest på KUN 4 år smiley

jeg havde ellers hele weekenden surmulet over alle de FLOTTE dressur heste på isabellas alder som går meget bedre end hende i dressur.. men hun springer til gengæld KANON.....

jeg er bare så glad...

det blev et langt indlæg om den bedste weekend nogen sinde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er bare SÅ stolt (stævne)
Kommentér på:
Jeg er bare SÅ stolt (stævne)

Annonce