{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
303 visninger | Oprettet:

jeg røg på sygehuset, øv {{forumTopicSubject}}

puhada lige en lille historie om, at det KAN gå galt, men man stadig kan være heldig...

igår var jeg til spring-trænings "stævne" i aalestrup rideklub... og jeg havde klaret 80 cm klassen, og skulle til 90 cm klassen... men min hest stoppede brat (foran en rigtig træls kombination), og jeg røg over hovedet og landede i springet...

jeg kom dog på og sprang videre.. men da jeg var færdig fik jeg det rigtig skidt. så vi kørte hjem med isabella, og så på sygehuset... der fik jeg hals krave på, og kom direkte i røngten med halsen, og min hofte... de troede vist jeg havde et lille brud på nakken...

men efter jeg havde været der i flere timer, fandt de frem til at der ikke er noget, "kun" en masse fiber sprængninger... av av....

men hold da op hvor kan det egentlig lige pludselig gå galt.. og der er jo intet som støtter nakken i de situationer, ik engang en sikkerhedsvest (som jeg dog ikke ejer endnu)....

Nå men det var lige en lille historie om at det kan gå galt, men stadig godt heldigvis smiley

-sandie-

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg røg på sygehuset, øv
Kommentér på:
jeg røg på sygehuset, øv

Annonce