{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
238 visninger | Oprettet:

ET lyspunkt fra weekendens stævne {{forumTopicSubject}}

Ja - nok også det eneste lyspunkt der var, i denne weekend

Var til stævne i Dalum, det mest katastrofale jeg endnu har været med til, på Curly altså!

- I LA og MB om lørdagen fik jeg 8 fejl i begge klasser..

i LA fik jeg et stop, da jeg kom for snævert til en lodret - det var en metode A (tidsspring), og en bom da han var flad.

I MB-en var han ret tarvelig, på et dobbeltspring glemte han vidst lige at løfte fusserne, det passede ellers helt fint, og alt i alt var det en super god tur.

Om søndagen opgav jeg LA da vi lagde ud med et stop (red i undertempo, og jaa, det gik galt), og så sprang han direkte ind i A-eren i et dobbeltspring, fik bommen mellem benene og snublede, han nåede heldigvis at komme på benene inden han ville have ramlet ind i okseren (B).

Jeg klappede ham self og opgav, da han ikke skulle udsættes for mere.

Så kom weekendens lyspunkt!

- Efter det skridtede jeg af, ville jeg ned og sadle af, ret trist, og lidt ked!, - men TD-eren kom løbende efter mig og sagde at jeg ikke måtte sadle af, da jeg skulle have en ærespræmie for "god horsemanship" - jeg blev kaldt ind til præmieoverrækkelse og fik en ærespræmie for 200 kr for at være så sød mod min hest, og fordi det ikke var første gang de havde set mig behandle ham så godt. Blev simpelthen bare så glad og utrolig lykkelig!

Så kunne det næsten være lige meget at det var gået så skidt, for jeg kunne se at det alt alligevel kan betale sig, især at behandle hesten som den bør behandles

MB-en opgav jeg også, ved ikke om han var usikker eller hvad, men lige inden jeg skulle på banen gik det galt på opvarmning, og han stoppede på spring nr. 2 - en lille lodret, jeg valgte at opgive da jeg ikke havde lyst til at banke ham igennem hele banen.

Det her indlæg er ikke lavet for blær! - men for at skrive hvordan det er gået i den her weekend, og også for at minde folk om at det virkelig KAN betale sig at behandle hesten med respekt, det erfarede jeg på en rigtig god måde, og jeg er bare så lykkelig at jeg gerne ville dele det med andre

(det var forresten til Distrikstævnet for Ponyer og heste i Dalum)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ET lyspunkt fra weekendens stævne
Kommentér på:
ET lyspunkt fra weekendens stævne

Annonce