Indlæser...
Sortering
Hvad laver du?c: Haii c: Keder mig lidt ligenu, så tænkte på, om der måske var en herinde eller flere, som gad hyggesnakke lidt?c:
Off Topic
Oprettet:
20. apr 2016
Visninger:
690
Hvilket objektiv? Haii;D Jeg har mig et Nikon d3300 og standard objektivet. Jeg kunne dog godt tænke mig at opgradere mit objektiv, men ...
Off Topic
Oprettet:
30. mar 2016
Visninger:
575
Kildebjegskolen eller? Haii alle sammen! (: Jeg har snakket med min mor om jeg godt vil flytte skole, da det ikke går så godt på den skole ...
Generel diskussion
Oprettet:
24. maj 2013
Visninger:
294
HVEM SKAL PÅ RIDELEJR I ÅR & HVOR?! :D Haii alle sammen(: Ville lige hører om i skal på ridelejr i år og hvor henne? Jeg skal selv på ridelejr på Katrinebje...
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
23. maj 2013
Visninger:
690
Hestemassør omk. herning holstebro? Haii Hg'er Jeg har brug for en hestemassør til min hyps men aner ikke hvor jeg finder en. Jeg har selv for nogle år ...
Generel diskussion
Oprettet:
12. jan 2013
Visninger:
1.327
anbefaling af bøger søges :D Haii alle HG'er :D Jeg vil gerne høre om hvilke heste fag bøger i vil anbefale og hvorfor :) søger læsestof til vint...
Generel diskussion
Oprettet:
6. okt 2012
Visninger:
798
Haflinger mangler erfarn rytter :) Haii alle ;) ville bare lige høre om nogle mangler en pony at ride da min veninde har to dejlige Haflinger men desværre...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. aug 2012
Visninger:
464
Hjælp til paddock!! Haii HG'ere. Jeg har i et års tid redet distance sammen med min far, og har besluttet at jeg vil give ham en paddock...
Generel diskussion
Oprettet:
27. maj 2012
Visninger:
955
Hjælp sæde str i cm kontra tommer i western sadel Haii... Hvor lang er sædet på henholdsvis en 16" sadel og en 17" i western... Jeg har fået oplyst et mål på 60 cm i ...
Generel diskussion
Oprettet:
27. jan 2012
Visninger:
694
Halm og Wrap !!!! Haii alle ! Nogle som kender steder hvor man kan købe halm og wrap ???? Står virkelig og magler pt.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. okt 2011
Visninger:
501
Saddel? Haii (; Min saddel glider ALTID frem når jeg rider, kan det være fordi den sidder dårligt, og evt skal omstoppes?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jan 2011
Visninger:
350
Hvor tit må man springe sin pony/hest? Haii. Jeg sad lige og tænkte på hvor mange gange man må springe på en hest/pony i ugen. Jeg springer nu selv kun 1-2 ga...
Generel diskussion
Oprettet:
9. dec 2010
Visninger:
908
Hvor tit må man springe i ugen.??? Haii. Jeg sad lige og tænkte på hvor mange gange man må springe på en hest/pony i ugen. Jeg springer nu selv kun 1-2 ga...
Træning
Oprettet:
9. dec 2010
Visninger:
5.303
Sadle mærke spørgsmål hjælp Haii ... hvad er det for et sadle mærke som ligner en kylling/hane. kan simplthen ikke huske det....
Generel diskussion
Oprettet:
4. dec 2010
Visninger:
341
Stangmål for pony.? Haii alle sammen. Nu vil jeg gerne hører, er det rigtigt at målene er lavet en lille smule om for ponyer.? At den er b...
Generel diskussion
Oprettet:
1. dec 2010
Visninger:
1.386
Min hest sparker? /;' Haii allesammen! Kan man på nogen måde vende en hest AF med at sparke ud efter andre heste?.. Hun sparker ikke ud...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. dec 2010
Visninger:
1.116
Bukker, stikker af osv. HJÆLP Haii alle sammen. Håber at der er nogen som kan hjælpe mig og min hest. Ja min hest har nu stået stille 1 et år og er...
Træning
Oprettet:
23. nov 2010
Visninger:
702
Rambo Repair Kit Haii... Leder efter en butik som sælger rambo repair kit eller stormsure fixlim eller noget ligende...
Generel diskussion
Oprettet:
1. nov 2010
Visninger:
397
Forespørgelse ang. opstaldning v/ 9500 Haii... Skriver da jeg ville høre om der er efterspørgelse for opstaldning omkring hobro & mariager...
Generel diskussion
Oprettet:
31. okt 2010
Visninger:
738
Nervøs rytter... Haii... Jeg skriver fordi at jeg er blevet nervøs for at ride den hest, som jeg rider... Hesten er 16 år og virke...
Træning
Oprettet:
28. okt 2010
Visninger:
2.088

Annonce