At køre på folk {{forumTopicSubject}}
Inspireret af tidligere indlæg
Syntes det er blevet en vane her på Hg at man køre på folk. Især de "kendte" eller dem som folk kalder kendte. Hvorfor tror man at man kan tillade sig at behandle folk grimt og tale ned til folk bare fordi de er "kendte" og at man mener det er latterligt de er det?
Det er jo ikke folk selv der sætter sig på en pædistal, det er jo brugerne der sætter dem der. Hvis alle ignorerede dem var de jo ikke "kendte". Kan man ikke bare sige noget pænt eller holde k*ft?
Der køres på at det er latterligt at der er forskel på folk her på HG Kendt/ikke kendt, men det er da ikke de "kendte" der udnævner sig selv til det, det er sgu' da HG's brugere... Derudover at de også følelser, overvej hvis i blev rakket ned som nogen rakker dem ned?
BARE fordi at de er meget aktive i forum?
mar 2013
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 52 Svar: 568
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.167
selvfølgelig opstår der debatter da man nok ikke finder et sted med flere tusinde som har samme mening hele vejen rundt
vi er nok alle blevet kørt lidt på, og den anden vej rundt også
Blogger
Følger: 229 Følgere: 1405 Heste: 11 Emner: 870 Svar: 2.587
Så kan folk elske/hade alt det de har lyst til.
Også det er ligemeget om man selv mener man er kendt, ukendt, mega kendt, nobody osv... Dog er der jo ikke "kendte" på HG i min verden... Eller jo Jim Lyngvild er på HG, han er da kendt xD... Men alle de andre, er jo bare aktive brugere.
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3042 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Jeg tænker lidt hvorfor det fylder sådan en stor del af jeres liv?
Jeg ser ingen forskel på dem som jeg ser som kendte (dem jeg ser ofte og derfor genkender dem er kendte for mig) og ikke kendte. Har de noget godt at sige så er jeg enig, har de ikke så er jeg ikke og så er det lige meget hvilket navn der står der.
jeg har dog nogle personer jeg har respekt for, forstået på den måde at dem undgår jeg helst at sige imod og dropper det derfor helt. Men det er vel bare det typiske menneskelige hiraki jeg begår mig ud i
Så jeg er pænt enig.
jun 2011
Følger: 77 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 635
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 447
Stikker du næsen frem, vil du sommetider få en over næsen. Sådan fungere verden.
jul 2010
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 912
dec 2009
Følger: 19 Følgere: 16 Heste: 2 Emner: 41 Svar: 733
Der er som jeg også skrev i den anden tråd ikke noget galt i at være "kendt" hvis det bare indebære at man er aktiv her på HG. Men hvis man selv begynder at sige at man er "kendt" osv ja så er det bestemt ikke en positiv ting, så er det nemlig at folk så føler sig så vigtige og føler de kan tillade sig alt fordi de har en fanskare i ryggen.. Og det med at have en fangruppe synes jeg er ret barnligt og det ville en voksen jo aldrig gøre.. Men det er jo det der er forskellen på den ungdommen og den ældre generation, og det er der jo ikke noget galt i, hvis bare man ved hvad man kan tillade sig og ikke kunne tillade sig og at man ved hvordan man opføre sig og ikke opføre sig..
Jeg mindes en gammel tråd hvor en del af disse "kendte" bestemt ikke opførte sig pænt over for folk og virkelig trådte på folks følelser så folk måtte trække sig ud af tråden.. Og da det var sket var de vældig stolte over det og det at komme på filterliste virkede også som noget de synes var sjovt... Og der var en del af disse "fans" eller rygklappere eller hvad man kan kalde dem.. At tale pænt er ikke bare at snakke pænt i forhold til at kalde folk grimme ting, men det er den sarkasme og det man kan læse mellem linjerne der er det værste..
Og den er så småt ved at opstå i den anden tråd igen, nu er spørgsmålet så hvor langt den bliver kørt ud denne gang...
mar 2013
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 33 Svar: 388
jul 2010
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 912
Blogger
Dobbeltmorale.
Blogger
At køre på folk